Verslag Trier deel 1

19 Apr

Zoals jullie wel weten zijn Anniek en ik naar Trier geweest. We hebben veel foto’s gemaakt en het heel erg naar onze zin gehad! Omdat ik en natuurlijk ook Anniek heel veel te vertellen hebben begin ik gewoon met deel 1 en we zien wel hoeveel er komen.

Trier 101

Aaah dat zijn wij 🙂

We begonnen dinsdag met een 5 uur lange busreis. Om 7 uur vertrok de bus op school. Het was dus vroeg opgestaan geblazen! Omdat Anniek ver van school woont bleef ze gezellig bij mij slapen.

Ik heb helaas geen foto’s van de busreis omdat ik zo slim was om mijn camera in mijn tas te laten zitten die natuurlijk in het bagageruim onderin de bus ging. Maar misschien heeft Anniek dus nog foto’s van de busreis.

Op de foto’s zijn we net aangekomen bij de jeugdherberg. We waren allemaal lekker moe door de busreis en waren blij dat we er waren. Helaas duurde het nog even voor we de jeugdherberg in mochten. Maar na een tijdje was het dan zo ver!

Trier 003 Trier 004

Trier 146

De foto is wat wazig maar hier sliepen we, boven ik en Anniek beneden. We hadden een grote kamer met acht meiden. Die kamer was in 2 delen verdeeld. Dus we sliepen vier om vier. Maar we hebben lekker samen film gekeken en gepraat.

We hadden ook een badkamer met een douche. En Anniek heeft het voor elkaar gekregen om de lamp kapot te maken. Dus we zijn nu een prof in donker plassen 🙂

Trier 017 Trier 015 Trier 023

Hier zie je het super de puper grote veld dat bij onze jeugdherberg lag. Er was een voetbalveld, pingpong, basketbalveld, schommels en een kampvuurplek. Het was geweldig en het uitzicht was supermooi.

Trier 041

Toen ging iedereen zwaaiverstoppertje doen. Ik bleef gezellig met Sabine liedjes zingen want ze kan gitaar spelen.

Trier 044

Na gezellig gespeeld te hebben gingen we naar Trier, de stad waar we voor gekomen waren. Daar kregen we een rondleiding door Trier.

Maaaaar… Dat komt de volgende keer. Dit was niet zo’n groot verslag maar als ik ze niet zo groot maak kunnen we er extra lang van genieten. Want wat hebben we een heimwee! Het was super!

Xx Esther

Eén reactie to “Verslag Trier deel 1”

  1. Hillene april 20, 2013 bij 2:51 pm #

    Ahh super super leuk!! Ik wil zoooooo graag terug… x

Geef een reactie

