Etos nagellakjes

18 Apr

De etos heeft prachtige frisse kleurtjes dit seizoen. Vandaag laat ik twee heerlijk zomerse kleurtjes aan jullie zien!

etos nagellak

In het ene potje zit een zachte mintgroen en in de andere een felle koraalroze kleur. Hmm, ik houd echt van mintgroen! Het geeft zo´n lekkere frisse uitstraling. Ik heb vorig jaar ook een heel leuk hemdje in mintgroen gekocht. Ik deed hem laatst weer eens aan en bedacht me dat ik echt weer meer mintgroen moet gaan dragen! Deze nagellak helpt me al een klein beetje op weg 🙂

De koraalroze kleur ziet er ook erg mooi uit. Ik zie al helemaal voor me dat ik in de zomer op het strand lig en dat mijn tenen in het zand zo lekker fel gekleurd zijn.

De kleuren spreken me dus erg aan! Maar dit is mijn mening als ik ze nog niet op mijn nagels heb gezien. Zou het ook een goede kwaliteit zijn en mooi dekkend?

DSC08848

De mintgroene kleur dekt goed in twee laagjes. Je ziet nog een héél klein beetje de witte uiteindes van mijn nagels maar dat is maar zo’n klein beetje dat het me niet stoort. Mooi kleurtje!

DSC08867

De roze kleur was moeilijk om goed op de foto te krijgen. Hij is veel feller dan hier op de foto, hij springt echt van je nagels af. Op de foto lijkt hij ietsje roder. Ik vind het een heel mooi kleurtje, maar ik merk dat hij wel een beetje streperig lakt. Hij dekt mooi in 2 laagjes.

Over het algemeen vind ik het mooie kleurtjes, lekker zomers! Wel zou de mintgroene iets beter mogen dekken en de roze is wel een heel erg mooie kleur, maar wel een lastig in gebruik.

Deze lakjes zijn bij de etos te koop voor 2,49 per stuk. Ik heb ze in mini, maar ze zijn geloof ik alleen te koop in het groot.

Xx Anniek

Eén reactie to “Etos nagellakjes”

  1. marielle april 18, 2013 bij 4:33 pm #

    Ik vind mint echt een heel tof kleurtje!

Geef een reactie

