Budgettopper: Max ‘Eyeliner’

16 Apr

Voor goede producten tel je vaak wat meer geld neer. Daarom springt mijn hart extra op als ik én een goed product heb ontdekt, én hij is ook nog eens budget! Dat was zo bij deze ‘eyeliner’. Tussen aanhalingstekens omdat ik het eigenlijk meer een oogpotlood vind.

DSC08919

Deze eyeliner is van het merk Max, het merk van de Action. Ik kocht hem destijds samen met een mascara en oogschaduwtrio voor 2,69, echt een koopje dus! Ik verwachtte er niet veel van maar ik werd blij verrast.

DSC08921

Deze eyeliner geeft een pikzwarte lijn af. Je hoeft dus niet irritant de lijn nog een paar keer over te trekken totdat hij echt goed zwart is, fijn! Het product zelf is lekker creamy, en dus makkelijk aan te brengen. Het gevaar hiervan is dat hij wel iets sneller uitloopt maar dat is met een beetje poeder te voorkomen. Ook een pluspunt is de verpakking. Een heel gewoon potloodje maar wel met een hele handige dop! De dop is namelijk tegelijk een puntenslijper, zo kun je meteen snel even de punt wat scherper maken.

DSC08922

Al met al bijna alleen maar pluspunten dus:

– de prijs

– de verpakking (de dop)

– de zwartheid

Nadelen:

– hij geeft na loop van de tijd een beetje af

– de dop is heel handig, maar zit niet heel stevig op het potloodje vast

– dit is niet echt een nadeel maar ik vind het qua verpakking meer een oogpotloodje. Qua effect komt het inderdaad wel dicht bij eyeliner te liggen.

Ik ben heel erg tevreden met dit potloodje en raad hem zeker aan! Het handige aan zulke budgetproducten is dat het ook niet zoveel uitmaakt als ze tegenvallen, ze kosten toch bijna niets. Maar bij dit product is dat niet aan de orde, hij is goed uit de test gekomen 😀

Op het moment dat je dit leest zitten Esther en ik waarschijnlijk in de bus, op naar Trier. We zitten van 7.00 tot 12.30 in de bus! Een hele reis dus. We hebben er wel superveel zin in en hopen na terugkomst ook nog een reisverslagje te maken.

Liefs Anniek

Geef een reactie

