Even bijkletsen!

14 Apr

He allemaal! Als het goed is zitten jij en ik nu heerlijk in het zonnetje te genieten van de 21 graden die ons land dan éindelijk bereikt heeft! Heerlijk dat het eens een beetje lekker weer aan het worden is. Vandaag weer even lekker bijkletsen:)

summer3

Ik kom nu net terug (zaterdag) van een lekker shopmiddagje. Ik had nog wat kleding voor de zomer/lente nodig en ik ben geslaagd! Binnenkort waarschijnlijk een shoplog. Afgelopen week had ik de toetsweek, altijd fijn als die achter de rug is. Meestal hebben we na de toetsweek lekker vakantie, maar helaas, nu moeten we nog 2 hele weken wachten. Wel wordt komende week denk ik een leuke week, we hebben op school namelijk projectweek. In deze week heb ik geen school maar allerlei excursies, onder andere gaan we met onze klas naar Trier, wat heb ik daar zin in! Ik en Esther doen grieks en latijn en voor duits, grieks en latijn gaan we lekker 2 daagjes naar Trier. We gaan daar allerlei dingen bekijken en overnachtten in een jeugdherberg. Het word vast gezellig! Na die week heb ik nog 1 week school en daarna is de meivakantie.

summer

In de meivakantie is natuurlijk koning/koninginne/kroningsdag. Wat zeggen jullie nu eigenlijk? Ik vind het nog een beetje gek klinken hoor, koningsdag.. Ook hoop ik in de meivakantie met mijn moeder en mijn zus even lekker 2 dagen weg te gaan, een vrouwenmomentje 🙂 We zitten dan in een huisje vlak bij het strand, dus het is hopen dat het lekker weer wordt!

summer2

Ik heb nog steeds veel plezier in het bloggen. Je hoort vaak dat mensen na een poosje afhaken, maar dat ben ik zeker nog niet van plan! Soms heb je even een poosje dat je niet zo veel inspiratie voor artikelen hebt, maar nu het weer lekkerder weer wordt heb ik daar geen tekort aan. Best gek, maar lekker weer en een zonnetje doen mij zoveel goed! Ik wordt er helemaal vrolijk van en krijg al helemaal zin en ideeën voor het combineren van leuke zomeroutfits en artikelen. Echt fijn dat het weer zomer wordt:)

Zo dit was het kletspraatje van vandaag. Hoe gaat het met jullie en hebben jullie nog plannen voor de komende weken? Ik hoop dat jullie nog een fijne zondag hebben, en lekker van het warme weer mogen genieten.

Liefs Anniek

Geef een reactie

