De blogs die ik volg

13 Apr

Zelfs blogposts schrijven vind ik harstikke leuk, maar de blogs van anderen bekijken vind ik ook heel erg leuk! Ik heb een aantal blogs die ik trouw volg, en aangezien jullie ook deze blog lezen vinden jullie het misschien wel leuk om wat andere aanraders te horen.

blog

Er zijn tegenwoordig zó veel blogs op internet te vinden dat je bijna niet meer weet waar je moet kijken. Daarom volg ik een aantal blogs echt vast, elke dag kijk ik daar even op, meestal twee keer, en soms als ik alle posts daar al heb gelezen neem ik eens een kijkje op wat andere blogs.

Deze blogs check ik elke dag en zijn echt de moeite waard! :

www.beautylab.nl is de blog van Serena. Ze schrijft het meest over beauty en af en toe een beetje mode en lifestyle.

blog3

Mascha van www.beautygloss.nl heeft al heel lang een blog en schrijft voornamelijk over beauty. Mascha krijgt wel 75.000 bezoekers per dag, en staat ook echt aan ‘de top’ van de beautybloggers.

blog

www.misslipgloss.nl is de blog van Cynthia. Mascha en zij kennen elkaar goed en ook Cynthia heeft een beautyblog waar ze ook regelmatig wat over haar persoonlijke leven schrijft.

blog2

Als jij van beauty én humor houdt, moet je zeker een gaan kijken op www.livelifegorgeous.nl! Dit is een superleuke blog van de Willemijn en Martine. Zij plaatsen op deze blog alles over beauty en maken superleuke en spontane filmpjes. Ook hebben ze handige filmpjes met ‘the best of basics’ waar ze alle basic punten van make-up uitleggen.

blog4

www.lifesplash.nl is de blog van de 13-jarige Jiami. Zij schrijft hier over beauty, fashion, lifestyle en vertelt ook veel over haar persoonlijke leven. Ik vind het het erg bijzonder dat iemand op zo’n leeftijd toch al zo’n succes kan hebben met haar blog, respect!

blog5

www.kittehscupcakes.nl is de blog van Larissa en Tara, de zusjes van Serena, hoe leuk! Echt leuk om te zien dat zij als drie zussen allemaal een blog hebben. Ze schrijven artikels over fashion, af en toe een beetje beauty en ze posten ook lekkere recepten.

blog6

www.teskuh.nl is ook een erg leuke blog over beauty. Ze post 1 keer per dag een leuk artikel of filmpje. De filmpjes van haar zijn ook erg leuk om te bekijken, lekker spontaan!

blog7

Dan volg ik ook dagelijks nog een paar foodblogs. Zoals jullie weten ben ik gek op koken en van deze blogs krijg ik vaak zelf ook inspiratie voor nieuwe dingen. Ze plaatsen allemaal heerlijke recepten! Zeker dooreten.nl en chickslovefood.nl hebben ook een hele leuke schrijfstijl.

www.chickslovefood.nl

www.uitpaulineskeuken.nl

www.dooreten.nl

www.ohmyfoodness.nl

www.lekkerensimpel.com

Dan een aantal blogs die ik ook regelmatig check:

www.veracamilla.nl , beautyblog

www.ilovefashionnews.nl, een blog die je elk moment van de dag op de hoogte houdt van de nieuwste trends en nieuwtjes.

www.randomstuff.nl is de blog van een vriendin van ons, Hillene. Zij schrijft met haar zusje en buurmeisje over beauty en fashion.

Oh mensen, zo kan ik nog wel even doorgaan merk ik! Maar ik denk dat jullie hier voorlopig wel genoeg aan hebben 🙂 Zelf heb ik bloglovin, dat is erg handig voor als je veel blogs volgt. Zo zie je telkens handig op een rijtje welke blog een nieuw artikel heeft geplaatst.

Ik ben ook benieuwd naar wat jullie leuke blogs vinden en welke jullie volgen! Er kunnen er altijd nog een paar aansluiten in het rijtje:) Oja, ons kun je trouwens ook volgen! Via twitter en facebook zijn we te vinden onder de naam Glowofbeauty en geven we je elke dag een seintje als er een nieuw artikel online is gekomen. Ook kun je ons volgen op bloglovin en via wordpress.

Bedankt voor het lezen!

Xx Anniek

Geef een reactie

