Leuke apps voor op de Ipod/Ipad

5 Apr

Vandaag een non-beauty artikel namelijk over echte aanraders op het gebied van apps uit de apple store.

De eerste is heel bekend!

Candy Crush

CANDY CRUSH! Ik zag het al een tijd bij anderen die het me aanraadden om het ook te gaan spelen. Ik dacht dat ik het niet leuk zou vinden maar ik heb het toch maar gedownload. En dat is een goede keuze geweest. Ik ben een soort van verslaafd. De bedoeling van Candy Crush is dat je of snoepjes moet weg spelen, of zorgen dat een ‘ingrediënt’ beneden komt. Kortom je moet het gewoon proberen! Wat wel jammer is, is dat ik nu vast loop omdat je voor de volgende episode vrienden van facebook om toegang ofzo moet vragen en dat duurt wel even. Maar dit spel is zeker het proberen waard!

Bubbel

De tweede is Bubble blast. Nog zo’n verslavend spel. De bedoeling is om alle bubbeltjes weg te krijgen. De rode knappen in een keer, de groene in twee keer, de gele in drie keer en de blauwe in vier keer. Soms moet je geluk hebben maar het is voor al strategisch denken. Het is echt een superleuk spel!

ErrandsIcon

Dit is vooral een handige app. Hij heet Errands. Je kunt hier lijstjes mee maken en ze afvinken als je ze gedaan hebt. Zo kun je goed zien wat je nog moet doen en afvinken en dingen afsluiten geeft gewoon een heel goed gevoel!

H en M app

Voor iedereen die net als mij van shoppen houdt is deze H&M app een echte aanrader. De gehele collectie staat erop dus je kunt rustig kijken wat je leuk vindt. Ook kun je er inspiratie vinden en meteen bestellen.

De laatste is de RTL XL gemist app.

rtlxl

RTL heeft leuke programma’s maar het lukt me niet altijd om ze (helemaal) te bekijken. Dit is een prima app die veel programma’s aanbiedt en goed werkt.

Dat was het dan, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Xx Esther

Geef een reactie

