Stash Flash Essence

2 Apr

Hoooi, vandaag ga ik jullie de producten uit mijn stash van Essence laten zien. Essence is een heerlijk goedkoop merk met vrij goeie producten. Kijk mee!

van alles en nog wat 204

Zoals je ziet is het opzich niet zoveel maar ik vind het allemaal leuke producten!

van alles en nog wat 206 van alles en nog wat 207

Als eerste mijn Essence potloden. Ik heb er 4, 1 lippotlood en 3 oogpotloden. Het lippotlood vind ik heel fijn. De kleur komt er makkelijk van af en de kleur zelf is ook heel mooi. Hij blijf alleen niet zo lang zitten. De oogpotloden zijn vrij hard en daardoor wat moeilijk aan te brengen. De zilvere geeft wel makkelijk af maar die is van een wat andere substantie, deze is dan ook mijn favoriet.

van alles en nog wat 208 van alles en nog wat 209

Dan 2 gezichtsproducten. Namelijk de stay all day foundation en de coverstick. De foundation heb ik al vrij lang maar eigenlijk gebruik ik hem nooit. Ik ben gewoon zo dom geweest om een verkeerde kleur mee te nemen. Hij is wel van pas gekomen bij de grote avond waar wij op moesten treden. Over de concealer ben ik wel super tevreden. Het is de goedkoopste concealer die ik kon vinden maar de kleur is goed, de substantie is goed en hij blijft nog zitten ook.

van alles en nog wat 210 van alles en nog wat 211

Deze heb ik bij elkaar gedaan omdat ze dezelfde vorm hebben :). Allebei vind ik ze heel fijn. Met het oogschaduwpalet kun je leuke looks maken en de kleuren zijn mooi mat. De blush vind ik ook prachtig. Hij is koraalroze en er zitten subtiele glittertjes in. Zeker nu de zon een beetje doorbreekt is ie erg mooi.

van alles en nog wat 212

Als laatste mijn nagellakjes van Essence. Ik ben niet zo’n nagellak-fan meer de laatste tijd maar dit zijn wel echte Esther kleurtjes. Het zijn allemaal koele kleurtjes. Vooral het onderste duo-ding vind ik leuk. Mijn nagels moeten nog even groeien en dan kan ik deze mooie nagellakjes in de zomer weer gebruiken.

Xx Esther

Eén reactie to “Stash Flash Essence”

  1. Anne Solveig april 2, 2013 bij 6:54 pm #

    Leuke producten 😀

Geef een reactie

