A few shots of my week

1 Apr

Het is al weer even geleden dat er een a few shots of my week artikel online kwam, maar het leek me leuk om weer wat van mijn week te laten zien!

DSC08570

Zondagavond ging ik lekker douchen. Dit ging er mee de douche in: mijn gezichtreiniger van L’óreal, een haarmasker van Gliss Kurr en een shampoosample van Garnier Fructis. Een gezichtsreiniger vind ik altijd een beetje een gedoe, je moet dan weer zorgen dat het niet in je haar komt enzo. Onder de douche vind ik het veel fijner om mijn gezicht te reinigen dan boven de wastafel. Het haarmasker van Gliss is echt een favoriet de laatste tijd, hij maakt mijn haar heerlijk zacht. En die shampoo’s van Garnier ruiken altijd zó lekker! Ook nog een lekkere bodycream met sheabutter.

DSC08571

Hier zie je mijn bakje met samples. Lekker om af en toe eens in te kijken wat ik ook al weer nog allemaal had liggen en wat uit te kiezen om te gebruiken.

DSC08572

Laatst heb ik bij de Action dit superleuke blok gekocht! Het is een blok van stevig papier met allerlei soorten verschillende motiefjes. Hij is er in diverse soorten en kost maar 2,99! Koopje! Ook zie je glitterlijmstiften, daar was ik al zo lang naar op zoek en eindelijk heb ik ze gevonden!

DSC08538

Zondag lakte ik mijn nagels met dit prachtige lakje: Time for romance van Essence. Klik hier voor een review. Inmiddels heb ik hem er alweer afgehaald en een nieuwe opgedaan. Was wel even boenen 🙂

foto

Ik zit erover te denken om een kleine fotostudio te kopen. Zo kan ik kwalitatief mooiere foto’s maken en ook als het al wat later is en het donker wordt nog foto’s maken. Waarschijnlijk zoiets als hierboven alleen dan nog met verlichting erbij.

DSC08558

Maandagavond had ik een dwarsfluituitvoering. Ik zit nu al heel lang op dwarsfluit en heb zo’n uitvoering elk jaar. Het ging goed gelukkig!

DSC08559 DSC08565

O, wat was het lekker weer dinsdag! De temperatuur was nog steeds even koud als daarvoor, maar er was echt nonstop zon bij ons! Zo’n zonnetje maakt echt alles goed..

DSC08546

Aah, look at this, sunny!

DSC08586

Dinsdag heb ik ook een planning gemaakt voor de komende toetsweek, die er alweer bijna aankomt. Ik vind het fijn om goed te kunnen zien hoeveel ik moet leren en wanneer ik dat dan moet gaan leren. Thanks for help mum 🙂

DSC08589

Verder paste ik die avond nog op bij mij in de buurt en heb ik even de folders doorgespit naar goede aanbiedingen 🙂 Ik vind het altijd leuk om de folders door te kijken, niet eens om persé iets te moeten kopen maar gewoon voor de leuk.. Ook folders van supermarkten vind ik leuk om te lezen, daar krijg ik dan weer inspiratie van voor nieuwe combinaties en recepten!

DSC08590 DSC08592

Donderdag was niet zo’n bijzondere dag. Ik ben gewoon naar school gegaan, laatste dagje voor de minivakantie! Die avond kookte ik, aardappels uit de oven met een lekkere ‘dressing’ en een italiaanse groenteschotel met kaas.

DSC08601 DSC08622

Want vrijdag was ik namelijk vrij, en komende maandag en dinsdag ook! Vrijdag stond ik lekker relaxed op. Ik word meestal wel vroeg wakker maar ik blijf dan lekker nog even in mijn bed liggen met een boekje erbij en een lekker ontbijtje. Als een ontbijtje had ik lekkere matzes, in verband met pasen. ’s Middags besloot ik een lekkere lunch voor mezelf klaar te maken, ik maakte een lekkere salade met mozzarella, nootjes, sate en nog wat dingen. Jumjum! En ik bakte ook een lekkere uitsmijter voor mijn vader 🙂 Ook had ik alvast de folders bezorgd.

DSC08640

Zaterdagochtend heb ik superhard gewerkt voor de toetsweek. Ik had van ’s ochtends 10 uur tot ’s middags half 1 een samenvatting voor geschiedenis gemaakt, pfoe, wat ben je daarna zat van stilzitten en schrijven zeg! Zo’n samenvatting helpt me wel altijd goed met leren, als je hem hebt gemaakt hoef je niet eens meer zo veel te leren, de helft weet je dan al. ’s Middags at ik weer een lekkere salade en en bakte ik een heerlijke monchoutaart!

Lekker veel foodfoto’s deze week:) Hebben jullie nog leuke dingen gedaan?

Xx Anniek

Geef een reactie

