Super Budget Aanwinst: L’oreal Pure Zone Scrub

30 Mrt

Een paar dagen terug liep ik in de Kruidvat. Ik was niet echt van plan iets te kopen maar vind het heerlijk om tussen de makeupjes te snuffelen. Er staat ook altijd zo’n rek met sterk afgeprijsde producten. En dit keer viel mijn oog op deze scrub. Omdat hij van L’oreal was dacht ik dat ie nog zeker 5 euro kostte. Maar ik keek op het plakkertje en zag zowaar 1.50 staan. Je raadt het al, dit kon ik niet laten staan.

scrub 001

Ik had deze scrub eigenlijk nog nooit zien staan en kende de lijn ook niet. Ik was dus bang dat het misschien een foutproductie ofzo was geweest. Maar nadat ik de verpakking een beetje had onderzocht vond ik dat het geen kwaad kon.

Het is een hele milde gezichtsscrub vermengt ik een frisse gel. Zo zal je niet snel je huid beschadigen.

scrub 004

De tube is lekker groot en zuinig. Er wordt aangeraden om je gezicht niet vaker dan 2 keer per week te scrubben dus dat zou ik ook zeker niet doen.

Vooral omdat deze scrub behoorlijk uitdrogend is omdat er salicylzuur in zit. Ik merkte dat na het gebruiken van deze scrub mijn huid heerlijk glad was maar wel heel droog. Ook begon mijn huid een klein beetje te jeuken. Nou moet ik zeggen dat ik de dagen erna alleen maar voordelen van deze scrub heb ervaren. M’n huid zag er gezond uit en ik had eigenlijk helemaal geen last van puistjes.

scrub 002

Mijn eindoordeel? Dit is zeker een fijne scrub! Als je hem met mate gebruikt zal het erg fijne resultaten geven. En als je hem voor dezelfde prijs als mij weet te kopen dan heb je al helemaal geen klagen!

Xx Esther

2 Reacties to “Super Budget Aanwinst: L’oreal Pure Zone Scrub”

  1. rvb maart 30, 2013 bij 2:02 pm #

    klinkt goed! alleen je hebt garnier in de titel staan hij is van l’oreal neem ik aan? 😛

    • anniekandringa maart 30, 2013 bij 5:17 pm #

      Oeeh goed dat je het zegt! Wat dom van me… Ik heb het veranderd! Dankjewel

Geef een reactie

