MNY naamloze lipgloss

28 Mrt

Mny, het kleine zusje van Maybelline. Van Maybelline heb ik al wel eens een product geprobeerd (one by one mascara!) en ik was wel benieuwd of MNY ook zo goed was.

DSC08507

Het product dat ik ga testen is deze lipgloss. Ik zag hem bij de Budget liggen voor 3 euro, en ik was nou net op zoek naar een mooie nude lipgloss!

Opzich ziet de verpakking er wel goed uit, maar ik vind een tubetje niet heel erg fijn werken. Doe mij maar een sponsapplicator, daarmee kan je een stuk preciezer werken.

DSC08508 DSC08509

Hierboven zie je eerst mijn lippen zonder iets erop en daarnaast met de lipgloss. Ik had verwacht dat het een nude gloss met misschien wat kleine glittertjes zou zijn maar dit had ik niet verwacht! Het geeft een soort metallic glans en er zitten erg veel glitters in. Ik was wel een beetje teleurgesteld. Ik had gehoopt op een lekkere romige nudegloss, maar nee 😦

DSC08513

Ik denk dat ik dit niet snel zou dragen, ik vind die metallic glans geen mooi effect geven. Maar houd jij daar wel van? Dan is dit een goed product voor jou!

Xx Anniek

(Deze lipgloss had trouwens geen naam:)

Geef een reactie

