Mijn wensen op het gebied van haar

26 Mrt

Na de makeup editie vond ik het nu tijd om jullie te laten zien wat mijn wensen op het gebied van haar zijn. Dit zijn er een stukje minder maar toch..

Als eerste lijkt een stijltang van CHI mij super fijn. Ze zijn super duur maar in alle filmpjes die ik zie hebben mensen hun haar binnen 1 minuut gesteilt. En dan is het nog supermooi ook en het blijft heel lang zo.

Stijltang

 

Dan lijkt het me suuhhuuhuper vet om ombre haar te hebben. Liever niet te fel maar gewoon van donker naar licht of andersom. Ik vind het supervet staan. Nu moet ik het nog durven…

ombre haar

Het lijkt me ook heel leuk om een Lush shampoo bar te proberen. Volgens mij moet je het tegen je haar wrijven en dan gaat het schuimen. En dat in allerlei leuke kleurtjes!

Lush bar

De laatste wens is nogal bereikbaar. Namelijk een bananenklem. Ik heb er een gehad maar die is eigenlijk al meteen gebroken. Ik had een kleine dus de volgend wordt zeker een grote. Maar ja.. ik ben aan het sparen 😉

bananenklem

 

Dat waren ze dan zoals ik zei niet veel maar ik vind het wel leuke wensen.

Wat zijn jouw wensen?

Xx Esther

Geef een reactie

