Essence Time for romance

26 Mrt

Vandaag heb ik een review van een supermooi lakje van Essence!

DSC08530

Dit lakje heet time for romance en is een lakje met fijne en wat grovere glitters. Hij is niet zo mooi om ‘los’ te dragen omdat hij niet 100% dekkend is. Wel is hij heel erg mooi als topcoat.

DSC08529

Als eerste bracht ik een kleurtje aan van Miss Sporty. Ik weet de naam van dit lakje niet meer, het stikkertje zit er niet meer op. Het is een donkerpaars lakje. Hier zie je maar 1 laagje, eigenlijk waren 2 laagjes mooier geweest. Ik heb deze topcoat ook al een keer over een bordeauxrood gebruikt, dat is nog mooier.

DSC08532

DSC08533

DSC08536

Toen bracht ik de topcoat aan. Hij geeft een heel mooi glitterend effect en ziet er heel erg mooi uit door de afwisseling in grootte van de glitters.

Hij is voor 1,69 te koop bij de Kruidvat en de Trekpleister. Wat mij betreft een echte aanrader!

Xx Anniek

Geef een reactie

