Fashion item: de maxirok

25 Mrt

De lente komt eraan, en dan ook de eerste rokjesdag! Haha, nee, daar maak ik me geen zorgen over hoor 🙂 Maar wat is er leuker dan weer heerlijke zomerkleding te kunnen dragen? De maxirok vind ik echt een super leuk kledingstuk, alleen weet ik niet of ik het zou durven dragen met mijn 14 jaar. Maar eigenlijk moet ik het gewoon doen, want wat zien ze  er mooi uit!

maxirok

Deze rok is van een lekker luchtige stof en heeft allemaal kleine plooitjes. Wat belangrijk is bij een maxirok is dat hij ook echt máxi is, dus tot beneden je enkels valt. Niet dat hij over de grond sleept, maar hij moet ook zeker niet te kort zijn!  Zalando, 44,95

maxirok2

Dit is weer een heel ander soort model, eentje die schuin afgesneden is. Net een tikkie anders en super mooi vind ik! Vero Moda, 69,95

maxirok3

Deze rok heeft allemaal kleine sterretjes aan de onderkant, grappig! Zalando, 59,95

maxirok4

Wauw, deze vind ik zo mooi! Hij heeft een hele mooie dieprode kleur en is aan de achterkant langer dan van voren. Dat ziet er zo lekker zwierig uit ook! Romwe.com, 21,99 dollar

maxirok5

De galaxyprint begint ook steeds meer op internet te verschijnen, maar veel in de winkels hangen doet ‘ie nog niet. Wel op Romwe.com is hij te vinden. En in combinatie met dit te gekke model vind ik hem helemaal super! Romwe.com, 32,99 dollar

maxirok6

Nog een galaxyprint maar dit keer een ‘normaal’ model. Romwe.com, 34,99

En hoe combineer je zoiets dan leuk? Eigenlijk kan best wel veel samen met een maxirok. Bijvoorbeeld een mooi vallend blousje, een tanktop, cropped top of een mooi los hemdje. Hieronder wat voorbeelden.

maxi

maxi2

maxi5

maxi3

maxi6

En, wat vinden jullie van de maxirok? Hebben jullie er al eentje in je kast hangen?

Xx Anniek

Geef een reactie

