Mijn ringencollectie

24 Mrt

Sieraden kunnen je outfit net dat ene beetje extra geven, het kan je outfit echt maken. In mijn kamer hangen heel wat sieraden, allemaal netjes naast elkaar, en ook een aantal ringen. Vandaag laat ik ze aan jullie zien!

DSC08455 DSC08456

 

Deze ring komt van de Primark en vond ik zo mooi! Hij oogt heel sjiek. (terwijl hij maar 3 euro was:) Hij lijkt op de linkerfoto een beetje goud, maar hij is zilver en de middelste steen heel lichtroze. (Deze heb ik nu ook om:)

DSC08458 DSC08457

Hier zie je een ring van de Six. Een lekker ouderwetse ring met bloemen.

DSC08460 DSC08459

Nog een ring van de Six. Ook met bloemen maar wel een heel ander soort stijl. Helaas is hier bij het kleine bloemetje een steentje uit 😦 Maar het valt niet zo erg op dat ik hem niet meer kan dragen vind ik.

DSC08465 DSC08464

Deze ring komt van de Forever21, wat een superleuke winkel is dat! Ze hebben ook heel erg veel sieraden. Deze vond ik tussen de ontelbare andere ringen.

DSC08467 DSC08466

Ik heb eigenlijk geen idee waar deze ring vandaan komt 🙂 Hij is redelijk groot en opvallend en lekker zilver 🙂

DSC08469 DSC08468

Deze ring zag ik liggen en vond ik zo grappig! Het is een simpel zilver ringetje met allemaal kleine dobbelsteentjes erop, zo leuk! Ik heb hem niet zo vaak om, maar toch vind ik hem wel erg leuk. Hij komt van de Six

DSC08463 DSC08462

Ook deze ring komt van de Six. Een mooie zilveren ring met lichtblauwe steentjes erin.

Zoals je ziet komen er best wel veel ringen van de Six. Ik koop niet zo heel vaak ringen omdat ik ze soms best wel overpriced vind. De eerste, tweede en vierde vind ik het leukst.

Bedankt voor het lezen!

Xx Anniek

2 Reacties to “Mijn ringencollectie”

  1. Lieke maart 24, 2013 bij 11:21 am #

    Leuk om al je ringen te zien!

  2. Hillene maart 24, 2013 bij 7:31 pm #

    Super leuk! Ik wil idd ook wel meer ringen, maar ik vind ze altijd zo duur..

Geef een reactie

