Essence stay with me

21 Mrt

Dit felle kleurtje lachtte me toe vanuit de schappen. Ik draag niet vaak wat op mijn lippen, maar dit kleurtje zag er wel erg mooi uit! Maar is ‘ie net zo mooi als hij er van buitenaf uitziet? Kijk mee!

DSC08495

 

Ik kocht hem in de kleur 03 candy bar, een mooie koraalkleurige tint. Ik heb van mijzelf best wel donkere lippen dus ik was benieuwd of  je de kleur ook echt goed op mijn lippen ziet.

DSC08499

 

De applicator heeft een hele aparte vorm. Hij is niet gewoon recht zoals de meeste soorten, maar in het midden is hij ‘ingedeukt’. Zo zou je lip precies in die indeuking passen. Ik vind het niet echt bijster goed werken. Het voelt wel iets anders dan een gewone applicator, maar ik vind het geen extra voordeel hebben.

DSC08500

 

Hier zie je een swatch op mijn arm. Het is een redelijk dikke en plakkerige gloss. Hij geeft op mijn arm veel pigment af.

DSC08501 DSC08502

Zonder iets                                                                                 Met de lipgloss

De lipgloss glijdt heerlijk over mijn lippen. Hij accentueert niet de droge velletjes die ik nog wel eens op mijn lippen wil hebben en geeft een mooie egale kleur af. Hij heeft veel pigment! Dat is niet zo heel goed te zien op de foto hierboven, maar het is een best felle kleur! Hij is niet zo fel als lipstick, maar verandert je lippen wel duidelijk van kleur.

DSC08503

 

Zoals je hier kunt zien is het een mooie peachy/roze koraalkleur, superleuk voor de lente! En is hij ook echt longlasting? Mwah, redelijk. Een hele maaltijd overleeft hij niet, maar na een kleine snack zit hij er nog redelijk op.

Deze glossjes zijn er in verschillende kleuren en kostten me destijds 1,99 per stuk.

Xx Anniek

Geef een reactie

