Mini shoplogje

19 Mrt

Hoooi, ik heb weer wat geshopt. Niet veel, maar 2 dingetjes, maar ik ga het aan jullie laten zien.

Als eerste een lipliner van Essence in de kleur 10.

mini shoplog 009

Het is een lekker compact potloodje. De kleur is rood met een klein vleugje roze er door heen, ik vind hem prachtig. Eigenlijk was ik aa het kijken voor een lipstick maar die waren duurder en de kleur die ik wilde was er niet meer. Dus toen besloot ik deze maar te nemen. En ik ben er blij mee! Het is een mooie kleur en die kleur geeft ook goed af. Heel erg goed blijft ie niet zitten maar gewoon matig wel. Hij kostte trouwens maar 1 euro!

mini shoplog 007 mini shoplog 008

Als tweede heb ik een concealer stick gekocht in de kleur 01.

mini shoplog 003

Mijn NYC stick was op en aangezien ik het stick principe wel erg fijn vond kon ik deze goedkopere versie(2 euro) niet laten liggen. Ik was een beetje bang dat de kleur misschien te donker was maar hij is gewoon goed. De concealer dekt ook goed en blijft goed zitten. En dat voor zo’n zacht prijsje!

Dit was alles!

Xx Esther

Geef een reactie

