Getinte dagcreme Kruidvat

18 Mrt

Vandaag laat jullie mijn nieuwe aankoop zien. Namelijk de getinte dagcreme van de Kruidvat. Mijn BB-cream van Garnier kan het elk moment gaan begeven dus ik moest op zoek naar iets nieuws. Ik vind de BB-cream van Garnier hartstikke fijn maar ik vind 10 euro toch iets teveel. Ik had drie andere mogelijkheden; De tinted mosturizer van Essence(deze was er helaas alleen in donker en na een paar keer terugkomen was de lichte versie er nog steeds niet), de mousse foundation van Essence(deze was lekker goedkoop en ik zag een goed kleurtje, alleen durfde ik niet door slechte ervaringen met foundation) en dus deze getinte dagcreme. En je raad het al, die is het geworden!

van alles 007

Ik heb hem in de kleur light/clair maar die is al vrij donker. Het s een lekker grote tube dus je doet er goed lang mee. Ik vind de tube er leuk uitzien. Gewoon simpel maar mooi met die overlopende kleur. Tijd voor de creme zelf.

van alles 009

De creme is lekker dik en smeert goed uit. Ook de geur is prettig. Niet te chemisch en niet te opvallend.

van alles 010

Zo ziet de creme eruit. Ik moet zeggen dat de foto de kleur niet heel goed laat zien. Hij is namelijk vrij oranje. Ik raad je daarom ook aan hem zeker even te testen in de winkel als je hem wilt kopen. Omdat de kleur gewoon niet echt goed bij mjn huidskleur past gebruik ik niet veel. Het treft dat de creme behoorlijk transparant is waardoor je niet snel teveel zult gebruiken. Ik raad je wel aan op te passen bij je wenkbrauwen en haargrens want als je daar teveel smeert zullen er oranje randjes ontstaan.

van alles 008

Dus al met al is dit best een fijne creme voor maar drie euro. Je moet niet verwachten dat het dezelfde dekking geeft als een BB-cream maar een lichte dekking geeft hij wel. Zeker in combinatie met concealer kan mijn huid, en die is niet heel geweldig, er mee door.

Xx Esther

Geef een reactie

