Crownfield pakket

16 Mrt

Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gemerkt houd ik heel erg van koken en bakken! Ik hou ervan om lekker te experimenteren en nieuwe dingen uit te proberen. Laatst ben ik een heel leuk, lekker en schattig ‘pakket’ tegengekomen, namelijk 8 kleine doosjes bij elkaar met allerlei soorten cornflakes. Superleuk!

Ik eet namelijk elke ochtend yoghurt en doe daar dan verschillende dingen in. Soms muesli, of kruesli en een andere keer stel ik het zelf samen met wat gedroogde cranberries, walnoten, granen en soms vers fruit.

Dit pakket heb ik gekocht voor twee euro in de Lidl. Ik weet niet of het pakket er nog steeds is, maar ze hebben sowieso nog wel de fullsize verpakkingen van alle soorten.

DSC08180

Dit zijn ze allemaal. Ik ga ze allemaal bij langs en geef ze een korte review. (Let op de mooie lichtstipjes op de muur, leuk effect van een glazen schaal:)

DSC08169 DSC08170

Ik  begon met de bovenste, rice snaps. Ik had verwacht dat je er misschien net twee keer mee kon doen maar dat viel mee, toch wel echt zo’n 2 á 3 keer. De rice snaps zijn lekker crispy en er zit geen hele duidelijke smaak aan. Wel echt lekker om je toetje iets bijzonderder te maken.

DSC08187 DSC08408

Nut flakers ziet er van de buitenkant wat saai uit maar zijn heel erg lekker met stukjes noot en crispies.

DSC08185

Naar deze variant was ik heel erg benieuwd, ik had geen idee wat ik kon verwachten bij ‘fruit rings’. Zou het niet heel erg chemisch zijn? En ja, helaas, echt niet te eten! Het smaakt heeel erg chemisch! Ze zien eruit zoals op de verpakking: gekleurde ringetjes van ongeveer 1 centimeter doorsnee.

DSC08184 DSC08238

Flakers choco leek me niet zo bijzonder, dat zie je wel vaker in de winkels. Maar deze smaken heel erg intens naar chocolade, lekker!

DSC08183 DSC08315

Ha, deze heb ik eerder gehad. Super lekker is dit! Het zijn luchtige en knapperige ‘koffieboontjes’ (alleen qua vorm!) met een laagje honing er omheen. Heerlijk!

DSC08182 DSC08345

Cinnamon flavoured squares. Cinnamon betekent kaneel en ik ben gek op kaneel! Ze zijn wel best groot, wat niet heel makkelijk eet. Maar ze zijn superlekker!

DSC08188 DSC08278

Hier was ik naast de fruit rings het meest nieuwschierig naar. ‘Nougat kussentjes’. Het omhulsel is van chocolade en de binnenkant van nougat. Één van mijn favorieten!

DSC08186

En als laatste de just normal cornflakes. Lekker, maar niet bijzonderder dan andere merken.

Wat mij betreft een echte aanrader dit pakket! Het zit vol met bijzondere dingetjes en het is elke keer weer een feest om een nieuwe uit te proberen. In elk doosje zit een even groot zakje, het gewicht verschilt wel een beetje maar dat maakt dus niet uit in de hoeveelheid.

Sorry trouwens dat de foto’s van het eten zelf een beetje donker zijn, maar ze zijn allemaal ’s ochtends vroeg gemaakt, als ik net ging eten 🙂

Liefs Anniek

Geef een reactie

