De producten die ik (Esther) de laatste tijd heb opgemaakt

12 Mrt

Hallo, zoals de titel al zegt ga ik jullie de producten laten zien die ik heb opgemaakt. Ik maak niet zoveel dingen op dus dit is een mix van dingen die al tijden op zijn en nog maar net.

OPgemaakt en avondroutine 002

– Oogreinigings padsolie van de Etos. Deze zijn al een tijdje op. Ik nam ze altijd mee naar korfbal om voor het douchen mijn make-up eraf te halen. Ze zijn opzich wel fijn maar je moet daarna nog wel met water aan de slag want ze zijn ontzettend vet!

OPgemaakt en avondroutine 005

– De zuiverende dagcreme van de Etos. Van deze heb ik inmiddels al 2 tubes versleten. Ik vind hem dan ook heel erg fijn. Alleen moest ik nu over gaan op het goedkoopste van het goedkoopste wardoor ik een dagcreme van Kruidvat heb gekocht. Maar zodra die op is ben ik weer van plan deze te kopen.

OPgemaakt en avondroutine 006

– De lippenbalsem van de DA. Over deze en 2 andere heb ik laatst een artikel geschreven. Toen gebruikte ik hem nog. Maar nu lukt dat niet meer want wat je op de foto ziet is alles wat nog over is van deze lippenbalsem. Jammer, maar ik heb 2 geweldige vervangers klaarliggen!

OPgemaakt en avondroutine 007

– De coverstick van NYC. Deze heb ik heeeel snel opgemaakt. In een paar weken. Het was de perfecte kleur, gaf goede dekking en bleef goed zitten. Alleen onder het mom budget ben ik nu voor de coverstick van Essence gegaan die me trouwens heel goed bevalt.

OPgemaakt en avondroutine 003

– De Garnier Fructis mouse. Ik heb inmiddels al een andere mouse, die van de Kruidvat, maar ik zal deze niet vergeten. Hij had een lekker geurtje en deed z’n werk gewoon goed. Opzich is het niet een geweldige favoriet maar hij is wel fijn. Jammer genoeg is ie best wel duur.

OPgemaakt en avondroutine 004

– De L’Oreal triple active reinigingsmelk. Het is al heel lang geleden dat ik deze heb opgemaakt. Dit was geloof ik m’n eerste reinigingsmelk. Ik wist nog niet echt iets van merken en heb blijkbaar een best dure gepakt. Hij was het ook wel waard want ik vond hem heel fijn!

Dat waren ze dan, de producten die ik de laatste tijd heb opgemaakt. Bedankt voor het lezen 🙂

Hebben jullie nog iets opgemaakt?

Xx Esther

Geef een reactie

