Inspiration

8 Mrt

Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je totaal geen inspiratie hebt? Nou, ik wel dus. Vandaag. Eigenlijk zou ik een zinvol artikel met alle laatste beauty, fashion, lifestyle en food nieuwtjes moeten maken, maar i’m sorry, het komt er gewoon niet uit! Daarom leek het me wel leuk om wat inspiratieplaatjes in een artikel te doen. Zodat jij én ik misschien wat inspiratie krijgen op de momenten dat je dat wel kan gebruiken!

inspiratie

Wauw, te mooi om op te eten..

inspiratie1

So true..

inspiration

Licht, vlindertje, jurkjes, laat die zon maar schijnen!

inspiration2

inspiration4

Hier wordt je toch spontaan vrolijk van?

inspiration5

Need to say more?

inspiration6

Whaa, mooimooimooi! Hebbenhebbenhebben! 😉

inspiration7

Doet me denken aan Ben&Jerry cookie dough..

inspiration8

Nostalgisch.. De film is trouwens ook heel leuk! Soms heb je weleens dat het boek en de film niet bij elkaar kloppen, maar bij deze niet! Al je voorstellingen die je bij die chocoladerivier hebt komen uit 😉

inspiration9

Warme geitenwollensokkentruien, love it!

inspiration10

Ahh, hoe lekker ziet gesmolten chocolade er niet uit! Ik ben ook eens een keer bij een bonbonworkshop geweest en daar hadden ze dus echt hele grote bakken met gesmolten chocolade die ze zo over de tafel heen goten! Dat was een grote test voor mijn zelfbeheersing..

Dit was weer een lekker plaatjes/klets artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen!

Liefs Anniek

Geef een reactie

