Mijn (Esther) favorieten van de laatste tijd

5 Mrt

Het leek me leuk om jullie een keer mijn favorieten op het gebied van beauty te laten zien. Dus…. kijk mee!

Artikel favos 005

Dit product behoort al lange tijd tot mijn favorieten. De BB cream van Garnier. Volgens mij ging mijn eerste artikel over dit product. Ik heb hem dus al een tijdje. En nog steeds is ie fijn. Ik heb wel het idee dat de kleur niet meer perfect is maar nog zeker goed genoeg om hem te gebruiken. Na mijn dagcreme stip ik de BB cream op mijn gezicht aan en werk hem daarna uit. Het resultaat is mooi en egaal. Dus ik ben helemaal happy!

Artikel favos 009

Dit is natuurlijk niet echt beauty maar het heeft me de laatste tijd heeeel goed geholpen! Ik heb al ongeveer een week last van een hevige neusverkoudheid. Al m’n holtes zijn verstopt en ik snuit constant m’n neus. Ook met slapen is dat heel vervelend. Maar ik heb mijn moeder opdracht gegeven neusspray te kopen en dat heeft ze gelukkig gedaan. En deze werkt. Ik spuit zo’n 2 keer per dag en na een tijdje laten intrekken gaat m’n neus weer een beetje open. En dat is super fijn als je de hele tijd door je mond moet ademen!

Artikel favos 002

Met deze foto bedoel ik niet perse deze lipbalsem maar lipbalsem in het algemeen. Ik heb er laatst een artikel over geschreven en ze blijven lekker. De hele dag door smeer ik me lippen in met een lekker vettig laagje zodat ze goed gehydrateerd en glanzend blijven. Ook velletjes hebben op deze manier geen schijn van kans. I love it!

Artikel favos 006

Dan ben k de laatste tijd enorm fan van dit parfum. Ik had met Sinterklaas 2 parfums van het merk So…? gekregen. Lange tijd was de roze versie mijn favoriet omdat ie super zoet is. Maar in de loop der tijd ben ik deze paarse versie steeds meer gaan waarderen waardoor het nu mijn favoriete geur is. Hij heeft wat mij betreft alles. Lekker warm, zoet en toch een beetje fris. Mmmm… Beetje jammer dat ik niks kan ruiken door mijn verstopte neusje 😦

Artikel favos 007

Een kwast! En wel de blendingkwast van de Hema. Deze heb ik een tijdje terug samen met een oogschaduw trio gekocht en wat ben ik een fan. Ik heb ‘m zo’n beetje elke dag sinsdien gebruikt. Vooral voor oogschaduw maar ook voor poederblush en shape experimenten. Het is gewoon een geweldig veelzijdige kwast die ook niet snel vies wordt. Wat wil je nog meer!?

Artikel favos 010

Ik denk dat jullie wel kunnen zien dan ik deze compact powder van NYC fijn vind. Ik heb de pan al lange tijd geraakt. De kleur en dekking zijn geweldig! De ene keer breng ik ‘m aan met mijn poederkwast maar als ik wat betere dekking wil gebruik ik het sponsje. Wat ik zelfs een keer gedaan heb is alleen deze poeder op mijn gezicht, dus geen BB cream. Moet je nagaan hoe goed hij dekt want ik wil nog al wat dekking!

Dat waren ze dan, mijn favorieten van de laatste tijd. Wat zijn jouw favorieten?

Xx Esther

Geef een reactie

