Mijn (Esther) favoriete beautybloggers

1 Mrt

Ik volg behoorlijk wat beautyblogs en het leek me leuk om ze met jullie te delen. Neem zeker even een kijkje!

Als eerste www.beautygloss.nl Deze blog is van Mascha Feoktistova. Op dit moment heeft zij de grootste beautyblog van Nederland met wel 75000 bezoekers per dag! Ze test producten en maakt veel leuke filmpjes. Ook houdt ze ieder jaar een Beautygloss party. Op haar site zijn kaartjes te koop.

Maschaaa

Dan www.misslipgloss.nl De eigenaar van deze blog is Cynthia Schultz. Ook zij test producten en maakt filmpjes. Hoewel ik Beautygloss leuker vind ben ik ook vaak op haar blog te vinden. Ze heeft namelijk, vind ik, een leuke schrijfstijl.

Cynthiaa

Een grote favoriet van mij is www.teskuh.nl Deze blog is van Teske de Schepper. Zij is nog best wel jong wat je ook merkt op haar site en vooral in haar filmpjes. Dit maakt het ontzettend leuk om haar artikelen te lezen en vooral haar filmpjes te kijken. Ze maakt namelijk ook veel filmpjes over andere onderwerpen zoals koken.

Teskeee

Dan een beautyblog die ik niet zo super professioneel vind maar wel leuk om te lezen. Dit komt omdat er vooral over budget producten wordt geschreven wat mij dan weer aanspreekt. Ik heb het over www.beautydelicious.nl Deze blog is van Jennifer van Lohuizen die nog jonger is dan mij. Volgens mij 12 jaar. Ik vind dat ze, zeker voor die leeftijd, trots mag zijn op haar blog!

Jeniffeeer

De volgende blogs check ik niet elke dag maar zijn zeker de moeite waard een keer te bekijken!

www.beautylab.nl Blog van Serena, maakt leuke artikelen en filmpjes.

http://lenette12345.blogspot.nl/ Eigenaar is Lenette, ze maakt veel leuke vlogs en filmpjes.

www.girlscene.nl Een site met volgens mij best wel veel schrijvers. Veel verschillende catagorien en artikelen. Neem ook een kijkje op het forum.

Dan nog wat reclame-makerij:

– De nagel-blog van mij zusje: http://nailstoyou.wordpress.com/

– De beautyblog van one vriendin Hillene, haar zusje en hun buurmeisje: www.randomstuff.nl

– En de compleet zinloze maar super leuk om te lezen blog van onze vriendinnen Jacyra en Clarieke: http://kipmango.wordpress.com/

Dat waren ze dan!

Heb ik er volgens jou nog één gemist? Laat ‘m achter in de reacties want leesplezier laat ik natuurlijk niet voorbij gaan!

Xx

Eén reactie to “Mijn (Esther) favoriete beautybloggers”

  1. kipmango maart 1, 2013 bij 3:01 pm #

    KIPMANGO KIPMANGO KIPMANGO WOOHOOO ahahahaha xJessie

Geef een reactie

