Odina gezichtsscrub

26 Feb

Laatst was het weer zo ver. Ik ging naar de Action. Mmm altijd als ik daar loop zie ik zoveel leuke dingen, de een nog goedkoper dan de andere. Ik kan het dan eigenlijk ook nooit laten om iets te kopen. Deze keer heb ik onder anderen een gezichtsscrub gekocht. En je raadt het al, die ga ik aan jullie laten zien.

lol 003

Opzich is mijn huid niet in een slechte staat maar ik had zin om mijn huid een keer lekker te scrubben. Ook omdat ik de poriën op m’n neus behoorlijk begon te voelen en te zien. Ik wist dat ze bij de Action een scrub hadden. En voor de prijs hoef je hem ook niet te laten liggen. Voor zo’n 2 euro heb je een heerlijke gezichtscrub.

lol 002

Want ja, lekker is ie zeker. Ik heb hem de afgelopen week een paar keer gebruikt en het was heerlijk. De korrel is vrij grof waardoor je wel een beetje voorzichtig moet scrubben. Mijn huid werdt natuurlijk ook weer rood maar dat heb ik met bijna elk product.

lol 004

En dan het resultaat. Heeeerlijk. M’n huid is superzacht en zelfs te poriën op mijn neus zijn minder voelbaar. Ook merk ik dat mijn huid er gezonder en frisser uit ziet. Perfect toch?

lol 005

Jaaaa deze scrub is fijn! Je kunt hem dus voor een paar euro halen bij de Action. En als je daar dan toch bent kijk dan ook even in het make-upschap en dan daag ik je uit niets te kopen 😉

Xx Esther

Geef een reactie

