Apocalips

25 Feb

Je hebt ze vast al voor bij zien komen, de apocalips lip laquers. Ze zijn super populair en ik wilde er ook graag een! (Dat kon je ook al zien in mijn beautywishlist laatst.)

DSC08171

Ik heb de kleur Phenomenon, een hele mooie nude kleur. Ze zijn er in nog een aantal kleuren, voornamelijk felle roze en rode kleuren.

De ‘formule’ van apocalips belooft veel pigment, lange houdbaarheid op de lippen en de glans van een lipgloss. Een soort lipstick en lipgloss in 1 dus, klinkt goed!

DSC08174

De applicator brengt heel fijn aan, het is eigenlijk gewoon een lipglossapplicator.

DSC08177

Hierboven zie je de kleur op mijn arm geswatched. Het is een mooie nude, licht peachy kleur. Sommige nude kleuren maken dat je er algauw een beetje ziekig uit ziet. Dat is bij deze niet het geval, zie maar de foto’s hieronder. Eerst mijn lippen zonder iets erop, en daarna twee foto’s met Phenomenon.

DSC08253

DSC08258

DSC08257

Wauw, het geeft een heel mooi natuurlijk effect. Het heeft een mooie glans, accentueert niet de droge velletjes op mijn lippen en ik vind het een supermooie kleur! Ook kun je de kleur goed opbouwen, ik zou als ik zou willen de kleur nog best iets gepigmenteerder kunnen maken.

Dan de houdbaarheid, het zou de houdbaarheid van een lipstick hebben, maar ik vind niet dat ze dit waarmaken. Een kleine snack overleven ze wel, maar een echte maaltijd houden ze niet vol. Nu kan dat anders zijn bij de andere kleuren omdat die een stuk feller zijn en deze nude kleur wat sneller wegvalt.

Al met al ben ik heel erg tevreden over deze apocalips. Ook vind ik de verpakking erg leuk, vernieuwend. Zoiets heb ik nog niet vaak gezien. Ze zijn voor 10,99 te koop bij vrijwel alle drogisterijen. ( het merk is Rimmel)

Xx Anniek

Geef een reactie

