Easy nailart

24 Feb

Als je op internet kijkt zijn er ontelbaar veel leuke nailarts te vinden! De meeste zijn wel een tijdrovend klusje en hebben ook wel wat ervaring nodig. Ik was een beetje aan het experimenteren en heb vandaag een simpele DIY nailart.

DSC08308

Begin met je nagels in 1 lichte kleur te lakken. Ik heb hiervoor een minty lakje uit de ‘Seasons of extremes’ collectie van Essence genomen.

DSC08306

Als je dat gedaan hebt kun je beginnen om een paar leuke felle kleurtjes uit te kiezen. Laat je creativiteit de vrij loop! Je kunt kiezen voor mooie matchende pastelkleurtjes, maar je kunt ook gaan voor lekkere knallende kleuren! Hieronder laat ik aan de hand van de plaatjes per stap zien wat ik heb gedaan. Ik heb telkens een paar stipjes van een kleur op mijn nagel aangebracht. Dit heb ik gewoon met het kwastje zelf gedaan. Is het kwastje te dik? Dan kun je ook een sateprikker gebruiken.

DSC08309

DSC08310

DSC08311

DSC08312

DSC08313

En dat is het! Het geeft een vrolijk, leuk effect maar het is niet moeilijk, je bent er zo mee klaar. Zoals je ziet heb ik bijna op het eind per ongeluk een beetje wat uitgeveegd, maar dat is geen probleem. Ga er gewoon weer met een ander kleurtje over heen.

DSC08314

Veel plezier en nog een fijne zondag!

Xx Anniek

Eén reactie to “Easy nailart”

  1. poweredbyflowers februari 26, 2013 bij 11:28 am #

    Ziet er inderdaad leuk uit, vrolijk en zomers. Misschien nog een ideetje om te maken

Geef een reactie

