Kruidvat, I love you!

23 Feb

Vandaag kunnen jullie genieten van mijn ode aan de Kruidvat. Alle producten die ik van dit merk heb gekocht zijn spotgoedkoop en werken prima. Vandaag laat ik deze toppers aan jullie zien. Ik show ze van minder goed naar best.

lalaa 024

Dit zijn ze. Het is nog best wel wel veel zie ik! Ik zal snel beginnen.

lalaa 028

Als eerste de behandelolie van de teatree-lijn van Kruidvat. Het is het middelste flesje. Ja, ik weet niet. Ik heb het een tijdje lang elke dag met een watje op mn gezicht gesmeerd en eigenlijk zag ik weinig gebeuren. Ook niets negatiefs maar ik zag mijn gezicht er niet echt van opklaren. Wat ik wel merk, en daar gebruik ik hem nu ook voor, is dat als je zo’n onderhuidse puist opvoelt komen je deze olie goed kunt gebruiken. Ik doe er dan een druppeltje op en de olie versnelt dan het rijproces ofzo. Wat ik in iedergeval merk is dat de puist veel eerder ‘rijp’ is en dus verwijderd kan worden. πŸ™‚

lalaa 030

Dan het linkerpotje. De hand en nagelcreme. Zelfde verhaal. Ik vind deze niet geweldig maar ook zeker niet slecht. Ik denk dat ik er wat teveel van verwacht had. Toch blijft het een fijn product mede dankzij de heerlijke geur van amandelolie.

De fles/pot er naast is het volgende product op mijn lijstje. De reinigingsmelk. En deze vind ik echt fijn! Hij haalt mijn make-up er goed af en prikt niet. Jammer genoeg voor de reinigingsmelk zijn er nog wat andere producten die ik net wat fijner vind.

lalaa 028

Namelijk de wasgel van de teatree-lijn.(de meest linkse fles) Hij droogt mijn huid op een goede manier uit waardoor puistjes voorkomen worden en eerder weggaan. Oke, ik heb nu niet een superhuid maar beter is ie er wel op geworden.

lalaa 031

De Natural lippenbalsem is weer net iets beter. Er zit heerlijke Sheaboter in en maakt m’n lippen heerlijk zacht. Verder heeft deze lippenbalsem niet teveel poespas maar hij is zo lekker dat ie een hoog plaatsje verdient.

lalaa 029

Dan plaats 3. Tromgerofeeelll:Β de Hair mousse in strong. Na het wassen van mijn haar wil ik mijn haar nog wel is droog fohnen. Dan vind ik het heerlijk om daarvoor wat mousse in mijn haar te verdelen. Ik merk dat mijn haar meer stevigheid heeft en niet zo pluist. De mousse ruikt nog best lekker ook.

lalaa 028

De dag- en nachtcreme van de teatree-lijn heeft de 2e plaats behaald. Hoewel deze creme best wel stinkt(net zoals de hele lijn πŸ˜‰ ) doet deze creme z’n werk erg goed. Ik gebruik hem ’s ochtends en ’s avonds en m’n huid voelt heerlijk zacht. Ook worden de puistjes steeds minder.

En dan op nummer 1:

lalaa 031

De Kamille en Echinacea lippenbalsem. Mjam wat is deze lekker. Ik blijf maar smeren, de hele dag door. Een terechte winnaar!

Wat is jullie nummer 1?

Xx Esther

Geef een reactie

