Hegron Hair Serum

22 Feb

Het haarserum staat wijd en zijd bekend als een goed en goedkoop serum. Vaak zijn haarserums best wel duur, dus ik was benieuwd of dit een goede ‘vervanger’ zou zijn. Nu is er geen action vlak bij mij, dus ik heb hem maar in een andere plaats  gekocht.

DSC08286

Het haarserum komt van de Action en is van het merk Hegron, daar ben ik zelf niet bekend mee.

” Hegron haar serum zorgt voor een glad en glanzend effect, het haar voelt zijdezacht aan. Daarnaast helpt het pluizig, dwars en springerig haar in bedwang te houden. Verdeel 1 tot 2 pompjes serum over handdoekdroog of droog haar en breng het in het gewenste model. Vermijd oogcontact, anders direct uitspoelen.”

Het zou je haar dus glanzend, zacht en glad maken. Ik heb zelf superstijl haar dus glad maken hoeft bij mij niet. Maar glanzend en zacht haar is altijd welkom!

DSC08289

Hierboven zie je de ingredienten van het serum. Het bestaat voor het overgrote deel uit siliconen. Siliconen zitten in veel serums en zorgen er inderdaad voor dat je haar glanzend is en zacht aanvoelt. Dat komt doordat siliconen een soort ‘laagje’ om je haar heen leggen. Aan de ene kant zorgt dat dus voor mooi haar, maar aan de andere kant maakt het je haar wel zwaar. Een beetje een dubbel ingredient dus.

Als het serum eruit komt merk ik ook echt dat er siliconen inzitten, het is een best wel dunne substantie. Ik breng hem het liefst aan als ik net gedoucht heb en mijn haar nog een beetje nat is. Dan verdeelt het het best. Dan laat ik mijn haar drogen en borstel ik het even door.

Ik heb best wel droge punten en ik merk wel echt wat verbetering als ik het serum heb gebruikt! Het voedt je haar maar het maakt het niet vet. (Als je het tenminste met mate gebruikt)

Een fijn serum is dit! Het voedt je haar en zorgt dat het er mooi zacht en glanzend uitziet, het maakt zijn belofte wel waar. Het is te koop bij de Action voor zo’n 3-4 euro.

Xx Anniek

Geef een reactie

