Lippenbalsems – Mijn redding in deze koude tijd

21 Feb

Brrr, wat was het de laatste tijd koud buiten. Gelukkig is het de laatste dagen al een beetje beter, maar de afgelopen weken? Verschrikkelijk koud. En dat merk je aan je lichaam, vooral aan je lippen. Voor je het weet hangen je lippen vol met velletjes. Ik kan het natuurlijk weer niet laten om aan ze te trekken en voor je het weet ligt je hele lip open. Autsj! Maar er is hoop! Lippenbalsems!

lalaa 015

Ik gebruik de laatste tijd 3 lippenbalsems. 1 op school, 1 in mijn everyday-bakje en 1 bij m’n bed. Ik heb er 2 van de Kruidvat(de bovenste en de onderste op de foto) en 1 van DA(de middelste dus 🙂 ). Vooral de groene vind ik heerlijk, maar ze doen allemaal prima hun werk. En de roze geeft ook nog een heel zacht kleurtje en glansje aan m’n lippen.

lalaa 018

lalaa 019

Deze lippenbalsem van DA heb ik al ong. een jaar en dat kun je zien ook. Er is nog maar een inemini klein stompje over. Toen was het tijd om nieuwe in te slaan. Hoewel ik deze met veel liefde gebruikt heb en nog steeds soms gebruik werdt het tijd voor vervanging.

lalaa 021

En dat is onder andere deze geworden. De Chamomile en Echinacea lippenbalsem van de Kruidvat. Ik heb werkelijk geen idee wat het is maar hij is heerlijk. Wacht, ik zoek het even op.

Ah, eigenlijk best logisch. Chamomile is Kamille en Echinacea is een prachtige roze bloem. Ik weet niet of er ook verzorgende delen in die bloem zitten of dat die erin zit voor de geur. Ik vind de verzachtende Kamille in idergeval heerlijk. Een beetje smeren met deze lippenbalsem en je hebt lippen zo zacht als babybilletjes. (Bakkie!? 🙂 ).

lalaa 016 lalaa 017

Dan de Natural lippenbalsem. Geen poespas voor deze balsem. En om eerlijk te zijn, ik mis het ook niet. Er zit heerlijke Sheaboter in wat ook lekker verzachtend is. Aan deze zit dus geen geurtje maar hij doet z’n werk prima. M’n zusje vindt hem ook heel goed.

Dit zijn ze dan, mijn reddende engeltjes die mijn lippen redden van de helse winterkou. Bedankt lieve balsems!

Overleven jullie de winter een beetje?

Xx Esther

6 Reacties to “Lippenbalsems – Mijn redding in deze koude tijd”

  1. Hillene februari 21, 2013 bij 10:26 am #

    Yeaah ik heb net sinds gisteren de EOS lipbalm, die is ook super lekker(:

    • anniekandringa februari 21, 2013 bij 11:07 am #

      Oeeh ja heb m in het artikel van je zusje gezien!
      Die balsems blijven zo leuk! Zijn ze alleen in Amerika te halen?

      • Hillene februari 23, 2013 bij 11:23 am #

        Ja, helaas wel.. Volgens mij kun je ze wel bestellen via eBay en andere sites, maar niet echt in de winkel.. Nou er komt nog een review bij ons, dus daar zal ik wel de precieze link inzetten als je geïntereseerd bent(:

      • anniekandringa februari 23, 2013 bij 2:22 pm #

        Haha is goed! Misschien zijn ze ook in Schotland te koop 😉

  2. sanne februari 21, 2013 bij 10:45 am #

    Leuke post! ik heb ook al aardig wat lippenbalsems opgebruikt deze winter 🙂 xx

Geef een reactie

