Wishlist Beauty (de Esther versie)

18 Feb

Nadat Anniek haar wensen op het gebied van beauty besproken heeft leek het me leuk om dat ook te gaan doen. En ik heb nog al wat wensen! Maar jammer genoeg geen geld ūüė¶

Mijn eerste wens is het Naked 1 of Naked 2 palette van Urban Decay. In deze palettes zitten prachtige nude kleurtjes van shimmer tot mat waarmee je prachtige looks kunt maken. Jammer alleen dat de pallettes¬†bijna 50 euro kosten.¬†En dat vind ik een behoorlijke smak geld. Maar wie weet, later, als ik zwem in het geld ūüėČ

Naked 1 en 2

Dan een iets goedkopere wens. De FitMe concealer van Maybelline. Ik heb er goede verhalen over gehoord en hij lijkt me erg fijn. De hele FitMe lijn van Maybelline trouwens. Ik heb toevallig ook een concealer nodig maar ik ben flink aan het bezuinigen dus de concealer van Maybelline moet nog een tijdje op mij liggen wachten in de winkel. Hij kost trouwens 8.99

Bron: Misslipgloss.nl

Bron: Misslipgloss.nl

Dan een wens die Anniek ook had. Een blush van Mac. Ze zien er altijd prachtig uit met die leuke patroontjes, bevatten veel pigment en zijn gewoon prachtig. Helaas zit de prijs ook hier niet mee. Voor een blush van Mac betaal je al gauw zo’n 20 euro.

Blush Mac

Volgende wens: Een Sleek Palette. Ook weer zo’n product waar ik geweldige verhalen over hoor. Het pigment van de palettes zou fantastisch zijn en met de kleuren kun je prachtige looks maken. Ik weet niet of je de palettes in NL kan kopen maar er zijn genoeg sites waar je ze kunt bestellen. Toen ik het opzocht viel de prijs me nog mee ook. Voor zo’n 10 euro heb je een prachtig palette in huis.

Sleek Palette

Last but not least een lipproduct en hoewel ik niet echt van de lipproducten ben zou ik deze toch wel erg graag willen hebben. Een lippenstift van Chanel. Namelijk de Rouge Coco in de kleur 05 Mademoiselle. Een prachtige kleur. Maar het gaat nog wel even duren voordat ik deze lipstick in mijn stash mag verwelkomen want je betaald 29 euro voor één lipstick.

Chanel mademoiselle

Nou, dat waren ze dan. Mijn wensen op het gebied van Make-up/beauty (misschien kunnen we ook nog een verzorging versie doen). Sommige een beetje onbereikbaar, maar; Zeg nooit nooit!

Xx Esther

Xx

Geef een reactie

