Illuminating cream Hema

16 Feb

Laatst was ik bij de hema en daar zag ik een bak liggen met producten die uit het assortiment gaan. Onder andere zag ik daar deze Illuminating cream liggen, een soort highlighter. Voor twee euro heb ik hem meegenomen. Je hebt highlighters in verschillende vormen. Poeders, creamy substanties en ook vloeibare. Dit is een vloeibare en ik was er erg benieuwd naar!

Ik heb hem in een perzik/gouden kleur. Hij was er ook nog in 2 andere kleuren maar deze sprak me het meest aan.

DSC08222

De opening van de tube is erg handig, het heeft een kleine opening en is daardoor goed te doseren.

DSC08223 DSC08225

Ik merk wel dat het redelijk dik is als ik het uitsmeer, dat werkt niet zo prettig. Wel is de kleur erg mooi! Het geeft een mooie, subtiele glans. Van mij had het wel een iets sterkere glans af mogen geven.

Opzich een goede highlighter, maar van wat mij betreft mocht het iets meer kleur en glans afgeven.

Xx Anniek

Geef een reactie

