Revlon bruintinten palette

14 Feb

Revlon, een merk dat bij mij nog niet zo bekend stond. Totdat ik het laatst in een aanbieding bij een winkel tegenkwam. Toch maar eens meenemen.

DSC08247

Ik heb een palet met vier bruine kleuren. Een hele lichte geelbruinige, een beige, een warm bruine met shimmer en een matte donkerbruine.

DSC08248

Hieronder de swatches. Mwah, de eerste 2 kleuren vallen me zwaar tegen! Nauwelijks pigment hebben ze. Wel zijn de kleuren in het echt iets beter gepigmenteerd. Wel mooi te gebruiken in je binnenste ooghoek om mee te blenden. De laatste twee donkere kleuren zijn daarintegen wel weer heel goed gepigmenteerd!

DSC0824919

Mm, ik weet niet zo goed wat ik van dit paletje moet denken. Het is 50-50. De eerste 2 kleuren vind ik niet zo geslaagd maar de laatste 2 wel! Ik heb voor dit paletje 2,99 betaald. Dus opzich, voor twee goede kleuren en twee mindere is dat wel oke.

Zoals je merkt, niet super enthousiast. Als je op zoek bent naar mooie donkerbruine kleuren is dit een goed palet voor jou, maar voor de twee lichtste zou ik hem niet kopen.

Xx Anniek

Geef een reactie

