Mijn favoriete….. douchegel!

13 Feb

DSC07147

Douchegel, je hebt zoveel verschillende soorten en merken! En ook zoveel zijn lekker, maar wat zijn nou mijn echte favorieten?

Ik heb 2 favorieten, toevallig van hetzelfde merk. Het is een frans merk en het heet Cottage. Ik was deze zomervakantie in Frankrijk en we waren in de supermarkt. Dus ik dacht, laat ik eens kijken wat voor merken en producten ze hier allemaal hebben. Toen kwam ik achter dit merk met douchegels met heerlijke geuren!

DSC07148

Als eerste Le Caramel. Wow, zo’n levensechte karamel geur heb je nog nooit geroken! Hij ruikt heerlijk naar pure karamel, alsof je jezelf er mee insmeert! Hij is heel lekker romig en zacht voor je huid. Ook zitten er geen parabenen in. Parabenen zijn conserveermiddellen die ervoor dat het product niet snel bederft. Sommige mensen vinden het fijn als in iets geen parabenen zitten omdat het verhaal de rondte gaat dat het kanker zou kunnen verwekken. Ik heb eens even op internet gekeken naar de meningen daarover een veel mensen hebben er de duidelijke mening over dat daar niets van waar zou zijn. Mijzelf maakt het eigenlijk niets uit en ik geloof er ook niet zo in dat het kanker zou verwekken. Maar voor de zekerheid: in allebei de douchegels zitten dus geen parabenen. Hieronder een lijstje wat er wel in zit. Helaas wel SLES maar dat is eigenlijk niet te voorkomen in een douchegel.

DSC07152

Dan de Fraise en Menthe, wat aardbei en munt betekent. Ook deze is lekker romig en ruikt in 1 woord HEERLIJK! Een lekkere creamy, zoete aardbei geur met een vleugje pepermunt.

DSC07149

DSC07153

De douchegel van dit merk is dus te koop in la France en ik geloof voor 2,20.

Xx Anniek

Geef een reactie

