Bodybutters van de Bodyshop

11 Feb

Vandaag laat ik jullie een setje van drie bodybutters van de Bodyshop zien die ik met Sinterklaas heb gekregen. Ik weet dat het lang geleden is maar na een lange tijd van achterstelling ga ik deze bodybutters even de hemel inprijzen, want wat zijn ze lekker.

Ik weet dat dit misschien een beetje ongeloofwaardig wordt omdat ik eigenlijk nooit producten heb die me niet bevallen. Maar ik meen het:) Net zoals vele andere producten zijn deze bodybutters heerlijk. (althans, 2 ervan)

Het is dus een setje van 3. Ik heb de varianten: Ginger Sparkle, Vanilla Bliss en Cranberry Joy. De lekkerste vind in Vanilla Bliss dus met die begin ik.

Bodybutters bodyshop 002 Bodybutters bodyshop 006

Vanilla Bliss is de meest harde boter van de drie. Daardoor is ie lekker zuinig en smeert ie fijn. Maar hij is vooral mijn favoriet vanwege de geur. Mmmm heerlijk zoet naar vanille. Ik kan er geen genoeg van krijgen!

Op de tweede plek staat Cranberry Joy.

Bodybutters bodyshop 003 Bodybutters bodyshop 005

Deze is een stuk minder hard en neigt iets meer naar een bodycreme. Dit is opzich niet vervelend maar het trekt iets minder snel in want soms niet zo handig kan zijn. Maar ook over deze geur ben ik te spreken. Ook heerlijk zoet. Ik vind hem een beetje thee-achtig. Als er cranberry thee zou bestaan, misschien bestaat dat wel, dan zou die ruiken naar deze bodybutter. En dan zou ik die thee zeker drinken 🙂

En last but not least de Ginger Sparkle.

Bodybutters bodyshop 001 Bodybutters bodyshop 004

Ik vind de varpakking van deze butter geweldig met dat leuke koekemannetje. Over de geur ben ik iets minder te spreken. Ik vind hem niet zo lekker en hij is best sterk. Daardoor doe ik van deze altijd een klein beetje op en verspreid hem dan goed. Na een tijdje neemt de sterke geur dan af en wordt ie wat lekkerder. In deze zit gember en blijkbaar ben ik geen gember typ. Geef mij maar iets lekker zoets! (Mmm, ik (Anniek) vind dit juist de lekkerste!)

Bodybutters bodyshop 007

Hier zie je de substantie van de boters. Van links naar rechts de Ginger Sparkle, Cranberry Joy en Vanilla Bliss. Zoals je ziet is Cranberry Joy het smeuigst en Vanilla Bliss het hardst. Ginger Sparkle zit er tussen in.

En dan mijn eindoordeel. Dit is zeker een leuke set! Van de Vanilla Bliss en de Cranberry Joy zou ik zo een grote verpakking kopen. Van de Ginger Sparkle niet, helaas. Ik raad je zeker aan Vanilla Bliss en Cranberry Joy een keer te gaan ruiken en wie weet wel te kopen 🙂

Xx Esther

Geef een reactie

