Luxus Maske Schaebens

10 Feb

Vandaag heb ik een heel bijzonder maskertje voor jullie. Namelijk een maskertje met oester, kaviaar, champagne en goud. Jawel, er staat letterlijk GOUD op de ingredientenlijst!

DSC07770

Schijnt de verpakking ons niet toe? ūüôā

Ja, toen ik dit masker in de winkel zag liggen, voor 65 cent, trok ik wel even een verbaasd gezicht. Meteen keek ik op de ingredientenlijst en daar zag ik allerlei dingen staan. Toen ik thuis kwam heb ik dit eens uitgepluisd. Zijn jullie ook benieuwd?

DSC07772

Hierboven zien jullie de ingredi√ęnten. Ik ga de bijzondere even bij langs.

  • Algin – algin zijn algen. Waarschijnlijk zit hier dan algenextract in. In algen zitten veel mineralen
  • Caviar extract – Kaviaar extract heeft een verzorgende en hydraterende werking doordat de stof ‘ hygroscopische ‘ erin zit. Dit houdt vocht vast.
  • Gold – voor het luxe gevoel?
  • Maris Limus extract – Klei uit de dode zee, reinigt je huid en er zitten veel mineralen in.
  • Ostrea Shell extract – komt uit de schil van een oester (dus gelukkig niet het beestje zelf!). Werkt verzachtend.
  • Wine – Er is niet veel over te vinden wat de werking hiervan is.

Zo, dat zijn heel wat aparte ingredi√ęnten. Maar wel allemaal goede ingredi√ęnten die je huid goed doen! Dit masker geeft ook wel echt een speciaal gevoel als je het op hebt.

Zo, dat was de voorbeschouwing. Nu in de praktijk! Ik gebruik om het maskertje op te doen een foundationkwast van de Hema.

DSC08190

En zo kwam het eruit. Heel erg jelly, wat ik niet verwacht had. Ik heb even de flits erbij gebruikt, zo kan je zien dat er allemaal kleine gouden ‘glittertjes’ in zitten! En dan de geur, op de verpakking staat dat er letterlijk ‘wine’ in zit. En ja hoor, het ruikt best wel erg naar champagne! Hoe leuk! Ik heb het ook even aan mijn ouders en mijn broer laten ruiken en die herkenden het ook meteen.

DSC08194

DSC08198

Ik heb het maskertje 10 minuten √° een kwartiertje op laten zitten en heb het er daarna afgehaald. Ik merkte wel dat het een beetje ingetrokken was want er zat aan het eind veel minder masker op mijn gezicht. Voor het maskertje voelde mijn huid best wel droog. Nu voelt het net of mijn gezicht strak getrokken is, maar dan wel op de positieve manier. Het voelt niet meer droog maar het lijkt wel of mijn huid verstevigt is. Zo sterk heb ik dit nog nooit gevoeld.

DSC08189  DSC08200

Before                                                                    After

Mijn huid straalt helemaal! Gedurende de dag ging dat ‘gespannen’ gevoel weer weg en liet een lekker zacht huidje achter. Ik vind dit een supergoed maskertje voor deze prijs. Je hebt aan de vijf milliliter meer dan genoeg, waarschijnlijk kun je ¬†er ook wel twee keer mee doen. Enige nadeel is dus dat het niet in Nederland te koop is.

Fijne zondag!

Xx Anniek

Geef een reactie

