Nieuwe aanwinsten; Hema oogschaduw en blendingkwast

9 Feb

Een paar dagen geleden vielen de folders weer op de mat, mijn favoriete moment van de week. Ik haal dan snel de krantjes van de Kruidvat, de Etos, de Hema en dergelijke eruit om ze daarna te onderzoeken op koopjes. En wat zat er deze week tussen? Een blad van de Hema met kortingstickers. Je mag dan zelf bepalen op wel producten je die korting wil gebruiken. Er zaten 4 stickers op het velletje, 2 van 20 procent korting en 2 van 15 procent korting. Ik heb natuurlijk die van 20 gebruikt.

Mijn bedoeling was om een concealer en een lipproduct te scoren. Dit is iets anders gelopen. De concealers vielen tegen en van niet alle kleuren was er een tester en tussen de lipproducten zat geen leuk Esther-kleurtje en bovendien vond ik ze wat te duur. Toen viel mijn oog op een blendingkwast. Aangezien ik die goed kon gebruiken en hij maar 2,50 was besloot ik deze te nemen. Natuurlijk moest ik de andere sticker ook even gebruiken dus heb ik er nog een mooi nude palletje van drie oogschaduwkleuren bij gezocht. Benieuwd? Kijk maar mee ๐Ÿ™‚

Randomy 004

Dit zijn ze dan. In het oogschaduwpalletje zit een witte highlightkleur, een kleur voor op het ooglid en een kleur voor in de crease. Althans zo zie ik het :).

Randomy 006

Er was in de winkel ook een groen-blauw pallet en volgens mij ook een roze-paars. Ik wilde een pallet met kleuren die ik ook lekker naar school kon dragen. En dat kan met deze zeker!

Randomy 007

Ik moet zeggen dat ik je gelijk geef als je deze swatches maar matig vindt. Ik vond op mij hand de kleuren niet zo goed uitkomen. Op mijn oog daarintegen was het al een stuk beter. Nog steeds niet heel donker maar eigenlijk vind ik dat ook helemaal niet erg.

Randomy 008

Je ziet het niet heel goed maar ik hoop dat je nu een beetje een idee hebt ๐Ÿ™‚

Dan de blendingkwast. Lange tijd geleden had ik al een oogschaduwkwast van de Hema gekocht. Deze werkt opzich heel fijn maar hij is heel stijf en daardoor totaal niet handig om kleuren zacht en in de crease aan te brengen. Dus toen ik deze zag liggen was de keuze snel gemaakt.

Randomy 013

De haren van de kwast zijn lekker lang en fluffy. Dit maakt hem perfect om kleurtjes te mengen en te vervagen. Hij prikt opzich niet, ja een beetje, maar niet vervelend. Ik heb hem natuurlijk meteen getest en ik kan zeggen dat ie erg fijn is.

Randomy 012

Al met al ben ik dus heel blij met mijn koopjes. Misschien komt er nog een look ๐Ÿ™‚

Xx Esther

Geef een reactie

