Wishlist beauty!

6 Feb

wishlist3

Als eerste staat één van deze prachtige ‘liplaquers’ op mijn beautywishlist. Ze zijn net uitgekomen en al op veel blogs gereviewd. En dan het liefst de kleur ‘Phenomenon’ , een hele mooie nude kleur met veel pigment, je ziet hem op het plaatje hierboven helemaal bovenaan. Ik vind bijna alle kleurtjes echt super mooi en ze hebben ook allemaal heel erg veel pigment, maar toch zou ik voor deze gaan omdat ik hiervan wel bijna zeker weet dat ik hem ook echt ga dragen. Lekker save. Ze zijn van het merk Rimmel en kosten 10,99.

wishlist4

Dan wil ik ook graag een nieuwe blush. Mijn blush collectie is zeer klein en mag wel wat aangevuld worden! De laatste tijd gebruik ik vaak secret it-girl van Essence, een mooie peachy kleur. Heel erg tevreden over, maar ik wil toch wel graag een nieuw en ander kleurtje. Ik zat te denken aan iets met roze en een mooie glans. Zoals Mac Dainty hierboven.

wishlist1 wishlist

Wat me ook heel erg vet lijkt is een knallende fuchsia roze kleur! Niet dat ik het vaak zal dragen, maar wel leuk om te hebben en af en toe eens in je kamer op te doen:) Ik zal dan wel eerder gaan voor eentje van Catrice dan van Mac, aangezien ik hem dan toch niet vaak zal dragen.

En dat was het alweer! Misschien dat ik ook nog eens het Naked 2 palette wil kopen maar dat weet ik nog niet helemaal zeker, vandaar dat hij er niet uitgebreid tussen staat. Wat staat er op jullie wishlist? En oja, vergeet niet naar de Kruidvat te gaan om het nieuwe assortiment van Essence en Catrice te bekijken! Ik ben er zelf nog niet geweest dus wie weet komen er daarna nog een paar op mijn wishlist te staan…

Fijne dag!

Liefs Anniek

 

 

beautybooger.blogspot.com

Catrice.com

misslipgloss.nl

themakeupfairyblog.blogspot.com

Geef een reactie

