Oogschaduw pallette

4 Feb

Vandaag laat ik aan jullie een prachtig oogschaduwpalette zien. Het bestaat uit 40 kleurtjes, lekker veel dus. De kleuren verschillen heel erg van licht naar donker. Dus je kunt er prachtige looks mee maken. Wel zijn ze allemaal heel erg shimmer wat soms een beetje vervelend is. Kijk gauw verder voor de swatches:

een hoop 030

Dit is het palette. Ik heb hem al een tijdje zoals je ziet en heb bij verschillende kleuren de pan al geraakt. Het palette gaat van licht naar donker. Ik laat de kleuren per 2 rijen zien en de kleur rechtsbovenin op het palette is de meest rechtse op mijn arm. Dan werk ik naar links de rij af en dan begin ik rechts weer bij de 2e rij.

s1

een hoop 031

Het pigment bevalt me heel erg. Zelfs de lichte kleurtjes komen goed uit en zijn als highlighter maar ook zeker op het ooglid heel mooi. De 2e rij bevat mooie zomerse oranje kleuren die perfect zijn voor de zomer.

s2

een hoop 032

Het pigment van deze kleurtjes is iets minder. Dat neemt niet weg dat er mooie kleurtjes tussen zitten. Ik vind het alleen een beetje onnodig zoveel groen te doen. Wel 2 rijen.

s3

een hoop 033

Ik moet zeggen dat het pigment in het echt beter is dan op de foto. De meest linkse blauwe is in het echt namelijk een enorm blauwe knallende kleur wat hier wel meevalt. De rest van de blauwe kleurtjes vind ik net zoals de roze heel mooi.

s4

een hoop 034

Net zoals de groene vind ik deze rode rij wat overdreven. Aan 1 of 2 rode kleurtjes heb ik wel genoeg. De paars/roze kleurtjes vind ik wel heel erg mooi.

s5

een hoop 035

Dit vind ik de leukste 2 rijen. Ik ben meer van de niet zo opvallende kleurtjes en met deze kleuren kan je supermooie smokey-eyes maken. Wat ik wel jammer vind is dat er geen echte zwart in zit. Zelfs de donkerste is nog donkergrijs. De eerste kleur van rechts komt niet goed tot z,n recht maar is echt prachtig. Jammer genoeg lag deze overhoop toen ik het palette binnenkreeg.

Al met al een mooi pallette, niet? Het pigment is mooi en er is een ruime diversiteit aan kleuren. Er is alleen slecht nieuws. Ik was aan het kijken op bybg.nl (waar ik mijn palette besteld heb) voor de prijs. Alleen ik kan he niet meer vinden! Ik weet niet of er nog een andere site is waar die palette te koop is. Ik hoop het!!

Xx Esther

Geef een reactie

