Mexx Fly High

2 Feb

Vandaag weer eens een parfum op glowofbeauty. Eerder hebben jullie al twee geurtjes van So… gezien waar Esther erg enthousiast over was! Vandaag heb ik ook een heerlijke voor jullie: Mexx Fly High (woman).

DSC07933

Mexx is één van mijn favoriete merken qua parfum. Ze hebben lekkere, frisse geurtjes en zijn niet erg duur. Een beetje een sporty merk.

Hij zit in een flesje met strakke lijnen, niet teveel poespas. Hij is helemaal doorzichtig en het parfum zelf ik lichtroze. Het flesje licht lekker in je hand en ik vind hem erg mooi, strak simpel. In mijn flacon zit 20 milliliter.

DSC07935

De geur zelf is heel lekker fris. Het is echt een beetje een zomergeurtje maar ik gebruik hem ook in de winter! Het is een lichte geur, maar dat betekent niet dat hij niet lang blijft hangen.

De geurnoten waren niet makkelijk te vinden maar het is gelukt. De geurnoten zijn onder andere (Ik weet niet of dit ze allemaal zijn, er is namelijk geen officiële site. ) :

  • Rode bes
  • (Sappige) watermeloen
  • Citrus

Kan je je nu een beetje voorstellen hoe hij ruikt? Ik kan me de watermeloen wel voorstellen. Ik houd eigenlijk niet van meloen maar in deze geur vind ik het heerlijk! Geen probleem dus als je niet van watermeloen houd. Hij brengt net dat beetje frisheid erin.

DSC07936

Ook houd ik niet zo van citrus, haha, je zou zeggen dat dit geurtje niet zo goed bij mij past maar toch is het één van mijn favorieten. Je ruikt niet echt een hele sterke citrusgeur maar wel de frisheid die het in zich heeft.

Dan de rode bes, ja dat lust ik wel 🙂 Nu ik het weet ruik ik het er wel in. Niet heel duidelijk maar wel lekker.

Ik vind het altijd lastig om te beschrijven wat je precies ruikt maar het is in het algemeen een lekkere frisse geur. Het flesje ziet er goed uit en de prijs is ook prima. Deze hoort zeker bij mijn favorieten!

Liefs, Anniek

Geef een reactie

