25 vragen-tag

29 Jan

Hoooi, vandaag doe ik de 25-vragen tag. Het is de bedoeling dat je 25 (persoonlijke) vragen beantwoord dus dat heb ik gedaan 🙂 Enjoy!

Hoelaat sta je meestal op?

Ongeveer kwart voor acht, maar het gaat altijd moeilijk. Ik ben een echt avondmens!

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Afgelopen zaterdag na mijn korfbalwedstrijd.

Heb je huisdieren?

Jaaa, we hebben een cavia die van mij is en mijn zusje heeft een konijn. De cavia heet Pumba en het konijn heet stipje.

Hoeveel broers/zussen heb je?

Ik heb een broer en een zusje van 16 en 12 jaar oud.

Noem drie dingen die dicht bij je liggen.

M,n camera, ik heb net wat foto’s op m,n laptop gezet. Verder wat krantjes en m,n mobiel.

Hoe is het weer op dit moment?

Koud! Het ziet er heerlijk zonnig uit maar het is ijzig koud buiten, brrrr.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Pitch Perfect, ik ben namelijk naar de bios geweest met mijn vriendinnen van korfbal. En wat is het een leuke film!!!!!

Waar doe je boodschappen?

Eigenlijk doet mijn moeder altijd de boodschappen. Ik doe mijn ‘boodschappen’ bij de kruidvat 🙂

Heb je ooit medicijnen gebruikt om eerder in slaap te vallen?

Nee, wel bijv. paracetamol tegen hoofdpijn. En als die dan overging kon ik sneller slapen. Ik weet niet of dat telt.

Rijd je auto?

Nope, ik ben 14. Ik moet jammer genoeg elke dag fietsen door de kou.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet weet. Hier ben ik natuurlijk blij mee 🙂

Ben je wel eens in een ander land geweest.

Jaaaa, met vakantie! Ik vind Frankrijk en Tsjechie heel leuk. Echt ver ben ik nog nooit geweest.

Wat staat er in je laatste smsje?

In de gene die ik als laatst verstuurd heb stond: We gaan lopen.

Wat is je ringtone?

Trillllllllen

Heb je een vaste computer of laptop?

Ik zit op school in de laptopklas wat betekent dat ik een minilaptop tot mijn beschikking heb.

Vertel iets over je planning van vandaag.

Ik heb met 2 vriendinnen van school en tijd geleden een project gewonnen op school waardoor we mochten gaan bowlen. En die prijs ga ik vandaag innen.

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?

15 alleen duurt dit nog heel lang. Ik ben pas in mei jarig.

Verf je je haar?

Nee, ik heb er niet echt behoefte aan. Het lijkt me wel supervet om een keer te doen. Maar dan denk ik niet dat het een drastische verandering zou zijn.

Welke kleur ogen heb je?

Blauw 🙂

Draag je een bril/contactlenzen?

Nee, en ik hoop dat dat ook nooit nodig gaat zijn. Mocht het wel zo lopen dan zou ik denk ik voor lenzen gaan.

Hou je van sushi?

Ik heb eigenlijk nog nooit sushi op maar heb er wel al heel veel positieve verhalen over gehoord. Dus misschien toch maar een keer proberen…

Wat is de perfecte pizza?

Die ik met Anniek laatst had gemaakt. Of margeritha of mozzerella of barbecue-chicken. Okee ik kan niet kiezen, het spijt me.

Wat is lekkerder, een hamburger of een cheeseburger?

Hamburger!! Ik hou beslist niet van kaas op m,n burger.

Heb je weleens een nacht doorgehaald?

Vaak met kamp of logeren ga ik niet vroeg slapen. Maar die dag daarna wel!

Proef je het verschil tussen Pepsi cola en Coca cola?

Ik denk het niet omdat ik namelijk echt geen coladrinker ben. Geef mij maar fanta 🙂

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Xx Esther

Geef een reactie

