Sephora Atomic Volume Mascara

28 Jan

Aangezien ik mijn mascara van Maxfactor kwijt ben (achja, hij was toch al bijna op..) heb ik een nieuwe aangebroken, de Atomic Volume Mascara van Sephora.

DSC08083

De verpakking ziet er wel goed uit vind ik. Wel een beetje een andere vorm dan normaal maar verder niet heel bijzonder.

De mascara belooft ‘maximum’ volume en lengte te creëren en je wimpers superzwart te maken. Omdat hij best wel duur was (ik geloof 17 á 18 euro) verwacht ik er wel wat van.

DSC08086

DSC08085

Zo ziet het borsteltje eruit. Zoals je ziet is één deel van het borsteltje ietsje langer dan de rest. Er zit een soort kammetje aan als het ware. Lijkt me handig! Zo worden je wimpers goed gesepareert. Laten we kijken wat het resultaat is!

DSC08080

DSC08082

Dit zijn mijn wimper zonder mascara, niet extreem lang maar ook niet kort.

DSC08093

DSC08094

Wauw wat een resultaat! Je kunt hier van alles over zeggen maar lengte geeft hij zeker! Mijn wimpers worden er echt super lang van! Ook maakt hij ze lekker zwart en ook wel wat volume. Het borsteltje werkt ook erg fijn. Doordat er zo’n klein ‘kammetje’ aan zit kun je alle wimpers nog eventjes recht kammen.

DSC08091

Nog even een fullshot.

Ja, ik ben zeker tevreden over deze mascara! Hij geeft lengte, volume en zwartheid. Of je er zoveel geld voor over hebt moet je zelf weten 🙂

Xx Anniek

Geef een reactie

