Maybelline One by One volume express mascara

23 Jan

Zoals jullie al in mijn shoplog hebben kunnen zien heb ik een nieuwe mascara gekocht. Namelijk de One by One mascara van Maybelline. Lang heb ik volgehouden dat mijn oude vertrouwde Max Factor mascara’s het wel zouden redden maar een tijdje geleden ging het gewoon niet meer. Ze gaven bijna geen kleur meer af dus ik moest op zoek naar een ander. Eigenlijk wilde ik dus dezelfde kopen alleen sprak de prijs mij een beetje tegen en kun je de roze versie volgens mij niet meer krijgen. Gelukkig bracht de DA mij redding door de Maybelline mascara’s in de sale te doen namelijk 50% korting. Deze optie liet ik natuurlijk niet voorbij gaan. Door vriendinnen weet ik dat deze One by One mascara fijn is dus die heb ik gekozen. Laten we na deze lange inleiding maar eens gaan kijken of de mascara het fijn doet. 🙂

shoplog en mascara 1 by 1 012

Dit is ‘m dan. Het is een lekkere compacte mascara en het ziet er leuk uit met dat rood. Ik dacht eerst dat de dop er niet goed op zat maar dit is dus blijkbaar hoe het hoort. De dop raakt de onderkant niet helemaal.

shoplog en mascara 1 by 1 009

Het doel van de One by One mascara is dat ie alle wimpers goed zwart en lang maakt. Één voor één. Het borsteltje ziet er goed uit. Niet te groot niet te klein en van een soort plastic. Dit vind ik een stuk fijner dan zo’n harig borsteltje. (applausje trouwens voor de Barbie Camper op de achtergrond? 🙂 )

shoplog en mascara 1 by 1 008

Toen was het tijd om hem te testen. Van mezelf heb ik vrij lang wimpers, niet echt krullend, vooral lang. Ik was benieuwd wat deze mascara met mijn wimpers zou doen!

aaa een oog

En ik ben blj verrast! Hoewel de mascara een beetje klontert maak hij m,n wimpers superzwart en lang. Het is wel nodig nog even met mijn geliefde Max Factor mascara door mijn wimpers heen te gaan maar het resultaat is prachtig. En belangrijk; Het blijft ook de hele dag zo 🙂

a

Conclusie: Jaaaa dit is een echte aanrader. De mascara is wat aan de dure kant maar als je hem net zoals mij in de sale koopt scheelt dat een hele hoop! Ik had hem voor zo’n 7 euro dus als je hem koopt zonder korting moet je rekenen op zo’n 15 euro.

Xx Esther

Eén reactie to “Maybelline One by One volume express mascara”

  1. Hillene januari 24, 2013 bij 1:59 pm #

    Wow, super mooie mascara!!

Geef een reactie

