OOTD

22 Jan

Vandaag een outfit of the day van zondag. Dit keer maar geen foto’s buiten gemaakt want het sneeuwde super hard!

DSC08032Vandaag ga ik voor lekker warm, maar nog wel stylish. Ik heb gekozen voor een lekkere warme, baggy trui van de new yorker. Hij is een beetje oversized heel erg lekker zacht! Hij kostte 19,95.

Daarbij heb ik een grijze broek aan van de H&M. Hij zit heel erg goed en kostte maar 10 euro! Ik weet niet of hij ook in nederland te koop is, ik heb hem namelijk in Duitsland gekocht.

Ook van de H&M heb ik een gouden statement ketting. In een artikel een poosje terug kon je al een paar voorbeeldjes zien, en dit is er een van mij. Hij heeft allemaal ‘streepjes’ die om en om hangen. 12,95 bij de H&M.

DSC08025

DSC08027

Dan mijn nieuwe schoenen, i love them! Ik was op zoek naar wat stoerdere en grovere schoenen en toen kwam ik deze tegen bij de C&A. Eerst 39 euro maar afgeprijsd naar 19,50.

DSC08033 DSC08028

Ze zijn van bruin (nep?)leer en ze zijn lekker stevig. Van binnen zijn ze gevoerd met heerlijke zachte haartjes zodat je geen koude tenen krijgt 🙂 Je kunt je vastmaken met veters maar er zit ook een ritsje aan de binnenkant.

Verder draag ik op mijn gezicht wat eyeliner van Essence, Mascara van de Action (ben die van MaxFactor kwijt) en een klein beetje blush.

DSC08021 DSC08022

Xx Anniek

Geef een reactie

