Mini shoplog Kruidvat

18 Jan

Zoals jullie misschien wel weten ondergaat het assortiment van Essence en Catrice binnenkort weer een enorme metamorfose. Sommige dingen vliegen eruit om er weer een heleboel leuke nieuwe dingen in te laten. Omdat internet al helemaal is volgespamd met wat erin en eruit gaat laat ik dat nu niet aan jullie zien. Zijn jullie wel benieuwd? Er zijn genoeg sites die het erop hebben staan.

Alle spulletjes die uit het assortiment gaan hebben nu 50% korting, dus ik ben ook even naar de Kruidvat gegaan. En inderdaad, best een boel producten hadden een flinke korting!

Ik was zelf op zoek naar een bronzer, een highlighter en een poederkwast.

DSC07996

Als eerste de bronzer waar ik naar op zoek was. Ik had een hele mooie bronzer gezien van Catrice en dacht dat hij korting had. Maar aan de kassa was dat opeens niet meer zo 😦 Toen kwam de verkoopster aanzetten met deze en nog een andere, die hadden wel korting. Alleen… het waren geen bronzers maar compactpowders. Toen heb ik de compactpowder genomen in de donkerste kleur, eigenlijk voor brunettes. Omdat die kleur wat donkerder is dan mijn eigen huid kan ik hem in de winter prima gebruiken om mijn huid een kleurtje te geven.

DSC08002

Dan de highlighter, waar ik al een poosje naar op zoek was. De allermooiste highlighter is natuurlijk van Nars, Albatros. Maar die ligt toch iets boven mijn budget! 🙂

nars

Hier zie je de albatross highlighter. (www.beautygloss.nl)

Die ik heb gekocht is er eentje van Essence, mét 50% korting waardoor hij nog maar 1,80 kostte.

DSC07994

En als laatste een poederkwast van Essence, deze was niet in de aanbieding en kostte 2,99. In een goede poederkwast zoek ik vooral hij lekker zacht is, zodat hij de poeder niet kapot maakt. Deze kwast is niet heel erg groot, het is geen kabuki. Je kan hem dus ook goed gebruiken voor blush.

Ik zou zeggen als je nog iets nodig hebt: wees er snel bij, bij mij was er ook al een groot deel weg!

Xx Anniek

Geef een reactie

