Nailart fototutorial

17 Jan

Vandaag eens een nagellak tutorial. Wat je nodig hebt is:

– een basecoat en een topcoat

– een nude nagellak

– een zwarte nagellak

– een dun kwastje

– 10 diamantjes

Let’s start!

1. doe eerst een basecoat op. Ik gebruik van Jordana de calciumboost basecoat voor sterkere nagels. Deze heb ik vorig jaar in een drogist in frankrijk gekocht.

2. Lak je nagels daarna met een nude kleurige lak. Bijvoorbeeld die van Essence nude glam: 06 hazelnut cream pie die ik hier gebruik. De mijne zit nog in het oude potje want ik heb hem gekocht voor de vernieuwing van Essence.

3. Pak nu de zwarte nagellak en het dunne kwastje en zet om en om schuine streepjes op je nagels. Als een soort veters.

4. Ik heb van pink tease een nagelwieltje met vakjes waar allerlei kleuren diamantjes in zitten. Ik gebruik de roze diamantjes en druk ze op mijn nagels. Het is het handigst als de nude nagellak nog een beetje nat is zodat het goed blijft plakken.

5. Breng nu als laatst nog een redelijk dikke laag topcoat aan zodat ook de diamantjes niet zo snel van je nagels vallen. En klaar is het!

Dit is het eindresultaat!

Als je hem ook gaat doen, mail je ons dan een foto van het resultaat? Of van een andere nailart? Vinden we heel leuk!

Xx Anniek

Geef een reactie

