Lipliner P2

16 Jan

Vandaag heb ik een review voor jullie van een lipliner van het merk P2. Een buitenlands merk. Lipliner wordt vaak gebruikt om een lijntje om je lippen te zetten en je lippen daarna in te kleuren met een lippenstift. Zo blijft je lipstick langer mooi zitten. Ik zelf gebruik bijna nooit lipstick, ik vind het voor mijn leeftijd nog iets te heftig. Sowieso draag ik niet vaak iets op mijn lippen maar ik vind het wel erg leuk om een beetje mee te spelen.

DSC07938

Het is de perfect look lipliner met aan de ene kant de lipliner en aan de andere kan een slijpertje om er een wat scherper puntje van te maken. Handig, dat zie je niet vaak! Het is trouwens nummer 61, one more red.

DSC07941 DSC07944

Hieronder zie je de kleur op mijn hand geswatched. De kleur komt niet heel erg goed over, hij is iets feller nog.

DSC07942

Hier zie je eerst mijn lippen zonder iets erop.

DSC07963

Mijn lippen zijn best wel droog dus heb ik er voordat ik de lipliner erop deed eerst wat lippenbalsem opgedaan.

DSC07965

Zo, het buitenste lijntje. Oeps, mijn onderlip heb ik niet zo heel erg netjes gedaan..:)

DSC07966

Zo gebruik ik het meestal. Ik teken eerst een lijntje om mijn lippen en kleur ze daarna in. Niet met lipstick maar met hetzelfde potlood. Zo krijg je een iets lichter geheel. De lipliner werkt heel erg fijn. Ondanks dat mijn lippen wat velletjes hadden zie je die niet duidelijk terug, wat heel erg fijn is. Ik erger me er altijd zo aan als het zo duidelijk ook in de lijntjes gaat zitten. Dat doet deze totaal niet. Op de foto lijkt het een beetje van wel maar in real is dat totaal niet het geval.

DSC07971

En nog een full face, zoals je ziet geeft het een wat rustiger beeld dan hele dekkende lipstick.

Ik ben heel erg tevreden over deze lipliner. Hij kost 1,75 en je kan hem kopen in de duitste drogisterij DM.

Xx Anniek

Geef een reactie

