Bodysplash Golden bouquet

14 Jan

Laatst was ik in Utrecht om wat te shoppen. Het was de laatste dag van de sale dus ik dacht: dit is mijn laatste kans. Zo was ik bij de H&M en toen zag ik deze bodysplash staan!

DSC07932

Een bodysplash is een spray met een lichte, lekkere geur eraan. Het ruikt niet zo sterk als een parfum en zit daarom ook vaak in een grotere verpakking en is ook veel goedkoper. Het is niet bedoeld om de hele dag naar die geur te ruiken maar meer als een lekker opfrissertje, een vleugje geur.

Nu had ik zelf nog geen bodysplash maar ik heb er al wel veel over gelezen. Vooral die van Victoria Secret zijn erg geliefd.

De flacon ziet er super mooi uit! De fles is geel/goud doorzichtig en ziet er sjiek uit. Ook de dop ziet er heel erg mooi uit.

DSC07931

Die van mij kostte eigenlijk 3,95 maar was nu afgeprijsd naar 1 euro! Hij ruikt heel erg lekker. Lekker fris maar ook wel een beetje bloemig. Verder blijft de geur niet heel er lang hangen dus spray ik af en toe nog eens een keertje bij.

Ik ben best wel tevreden over deze bodysplash. De geur is lekker, hij ziet er mooi uit en is ook lekker budget. Ik vind dit wel een aanrader! Je moet alleen niet verwachten dat de geur heel lang blijft hangen.

Xx Anniek

Geef een reactie

