Balea power volume mousse

10 Jan

Toen ik in Duitsland was heb ik eens flink ingeslagen in andere merken. Zo ook deze mousse van Balea, het huismerk van de DM.

DSC07756

Mousse maakt je haar steviger zodat je als je bijvoorbeeld krullen wilt maken of je haar wilt stijlen het beter en langer blijft zitten. Ook geeft mousse je haar volume.

Eigenlijk gebruikte ik nooit mousse, ik zag het nut er niet zo van in. totdat ik laatst bij Esther was en zij een mooie creatie in mijn haar maakte, maar als eerste gebruikte ze mousse! Mijn haar kreeg veel meer volume toen de mousse erin zat!

Vanaf dat moment wilde ik zelf ook een mousse. Mijn haar is van zichzelf helemaal stijl maar ik vind het natuurlijk ook wel eens fijn om wat meer volume te hebben. Niet dat ik klaag over mijn haar hoor, ik heb heel erg blij met mijn haar!

DSC07757

Omdat deze mousse uit Duitsland komt is het soms moeilijk te begrijpen wat er op de flacon staat, maar ik heb er wel wat van meegekregen.

  • Deze mousse belooft volume, de hele dag door.
  • Beschermt je haar dankzij de UVfilter.
  • Zonder alcohol.

Nou, dat vind ik er goed uitzien! Vooral dat er UV bescherming inzit vind ik echt een pluspunt! Door de zon kan je haar namelijk flink uitdrogen. Maar werkt deze mousse ook echt?

DSC07758

Natuurlijk heb ik hem ook getest, en zie hier het resultaat. Ik heb alleen de mousse in mijn haar gedaan en niks gedaan met de föhn, krul of stijltang. Puur natuur 🙂

DSC07760

Als de kop indruk komt er een lekkere dikke dot mousse uit.

DSC07766

Hier heb ik de mousse in mijn haar gedaan. Wauw, echt waar wat een volume! Even om te vergelijken hieronder een foto met niks in mijn haar. Het is niet een hele goede foto maar daar moet je even niet op letten.

DSC06681

Ja, ik ben super tevreden over de werking van deze mousse. Één nadeel is dus wel dat hij alleen in het buitenland te koop is. Hij kost 0,85, wat echt een superprijs is als hij zo goed werkt! Ook geeft hij goede stevigheid aan je haar waardoor ik verwacht dat hij ook goed werkt met krul en stijltangen.

Xx Anniek

Eén reactie to “Balea power volume mousse”

  1. maxime januari 11, 2013 bij 11:59 am #

    Haha, wij gaan in de herfstvakantie ook altijd een dagje naar Duitsland en dan koop ik allemaal make-up, douchedingen enzo. Het is daar echt zo goedkoper! 😉

Geef een reactie

