Eyeschadow dazzler

8 Jan

Jaaa! Één groot glitterfeest hier! Ik heb namelijk mijn potje met glitter oogschaduw ‘dazzler’ laten vallen. Toen kwam ik op het idee om hem maar meteen aan jullie te laten zien! Geef jij een make-up feestje met het thema ‘glitter’? Dan kan dit producht niet ontbreken!

DSC07160

En oogschaduwdazzler‘ is eigenlijk gewoon een los pigment. Het is best lastig om daarmee te werken omdat het niet altijd even goed blijft zitten waardoor je snel fallout krijgt. Maar als het dan eenmaal mooi op je oog zit heeft het ook wel veel pigment!

Het potje ziet er niet heel spectaculair uit. Gewoon mooi strak. Het is van het merk 2True en nummer 14. Grote kans dat je het merk niet kent want het is laatst uit het assortiment van de Kruidvat gegaan, al best een poosje geleden. Maar ik wist deze nog uit een uitverkoopbak te vissen. Is er geen een meer te vinden bij jullie Kruidvat? Bijna alle merken hebben wel zo’n soort product.

DSC07118 DSC07123

Wauwwww, glitter! In het potje zit een glitterpoeder. Het komt op de foto niet echt goed over maar in het echt schittert het helemaal!

DSC07115

Een manier om ermee te werken is om je vinger erin te dopen en het deppend op je ooglid aan te brengen. Je kan het ook met een kwastje doen maar dan vliegt wel een beetje in het rond.

DSC07116

Hier heb ik het net aangebracht op mijn arm. Als je het dan een beetje uitblend ziet het er als hieronder uit:

DSC07117

Ik vind het mooi om bijvoorbeeld in je ooghoek te gebruiken voor net een mooi sparkle. Ik heb er ook nog een look mee gemaakt. Voor deze look heb ik een paletje van de Primark gebruikt en in mijn buitenste ooghoek en daarboven een klein beetje van deze ‘oogschaduw dazzler’.

DSC07061

Xx Anniek

(Sorry dat dit bericht zo laat is gekomen, het inplannen ging niet helemaal goed)

Geef een reactie

