Body fruit body butter

1 Jan

De fruitige, tropische geur komt je tegemoet. Je waant je in in ligstoel op het witte zand bij een turkooise zee. Er staan allerlei soorten fruitbomen om je heen en je hoort een geluidje naast je. Je kijkt even op en ziet dan de ober een heerlijke cranberry/granaatappel cocktail naast je zet. Je bedankt hem en neemt meteen een slokje. Mmm…

DSC07157

Dan gaat plotseling de deur open, baf, met een schok ben je weer op je kamer.

Nee, helaas, je was niet op een tropisch eiland met een heerlijke cocktail maar je was gewoon net klaar met douchen en je aan het insmeren met de body fruit body butter.

DSC07158

De body butter van de lijn ‘body fruit’ komt van de Kruidvat. Het heeft de heerlijke geur van cranberry en granaatappel. Het is een hele zomerse, zoetige geur, iets waar je van moet houden. Ik vind het heerlijk, net of het weer zomer is.

Maar nee, het is winter. En daar is het product ook voor gemaakt, het is namelijk een boter. Een boter is speciaal voor de winter omdat het heel lekker voedend en dik is. Want in de winter heb je vaak een droge huid.

DSC07162

Zoals je kunt zien heb ik hem al best vaak gebruikt. Het is net iets harder dan boter voor op je boterham maar wel weer wat zachter dan roomboter in een pakje. Ik vind het wel een goede substantie. Wel had ik hem wat voedender verwacht. Hij is niet zo ‘vet’ en romig als wat ik eigenlijk zoek bij een body butter. Ik heb niet echt het gevoel dat hij nou echt heel erg mijn droge huidje voedt. Dat vind ik wel jammer.

DSC07163

Voor de winter zoek ik dus een meer voedende. Ik denk dat deze toch voor de zomer wel geschikt is. Hij ziet er dan wel uit als een boter maar hij voedt je huid niet zoals een boter. Het is eigenlijk een best wel lichte creme, die gewoon echt heerlijk ruikt!

DSC07164

Hij is niet zo heel erg zuinig, je hebt best wel veel nodig om bijvoorbeeld je benen in te smeren.

Opzich ben ik best tevreden over dit product, alleen is het niet wat ik verwacht had. Ik adviseer je om hem lekker na het zonnen of zwemmen te gebruiken of als je je lekker zomers wilt voelen. De geur blijft namelijk best goed hangen! Ik geloof dat hij rond de 2-3 euro kost.

Xx Anniek

Geef een reactie

