Primark oogschaduw palet

25 Dec

Laatst was ik met de meiden van onze klas (dus ook met Esther) naar de nieuwe Primark in Almere. We waren gelukkig een beetje vroeg gegaan want het werd steeds drukker! Bij de Primark heb je superveel leuke kleren en accessoires, maar ook make-up. Hier heb ik ook een mooi paletje gekocht met 10 kleurtjes oogschaduw.

DSC07029

Ziet er goed uit! Hij viel me op in de winkel omdat hij er zo mooi uitziet! Het lijkt helemaal niet of hij maar 1,90 heeft gekost.

In het doosje zitten 10 kleurtjes en een spiegeltje, handig voor onderweg.

DSC07034

Er zitten wat mooie nude achtige kleurtjes bij, een bruine, een blauwe en wat roze.

En ze hebben namen, wat leuk! Veel leuker dan gewoon nummertjes vind ik zelf.

Omdat hij zo weinig kostte verwachtte ik er niet zo heel veel van, gewoon leuk om uit te proberen. Maar dat viel me heel erg mee!

DSC07035

De kleuren met de namen erbij. Zoals je ziet veel shimmer, echt een feestelijk paletje.

DSC07044 DSC07040

De bovenste is de onderste rij en de onderste is de bovenste rij in het palet.

Never nude is een is hele mooi shimmery beige die ook goed als highlighter gebruikt kan worden.

Night owl is een bruine kleur. In het palet zie je ook veel gouden glittertjes maar op de swatches zie je die nauwelijks terug.

Moon beam is een mooie metallic grijs.

Dan Game over, een leuke naam in iedergeval. Een paarse kleur die je niet zoveel ziet maar wel heel erg mooi is!

Delilah heeft iets minder pigment maar is mooi om een lichte look mee te maken.

Ice queen is een naam die echt bij die kleur past. Koel zilver/wit met much shimmers

Fools gold, tenminste dat denk ik, de naam staat er niet heel duidelijk op, is een mooie warme goud.

Stone gold, een legergroene kleur, heeft weer wat minder pigment.

No drama is een hele aparte kleur die je niet veel tegenkomt. Hij is blauw/grijs.

Dan de laatste alweer, Damson, een roze/paarse oogschaduw met lekker veel shimmer.

DSC07028

Voor de prijs van 1,90 vind ik dit een heel goed palet. Vooral de zilveren, goude en de paarse kleur vind ik erg mooi. Als je eens bij de Primark komt zou ik hem zeker meenemen!

Vandaag is het trouwens kerst, (voor degenen die het nog niet wisten:) dus hele fijne dag vandaag! Maak vooral een mooie look en maak het gezellig! Als je een mooie look gemaakt hebt kun je altijd een mailtje naar ons sturen, vinden we leuk! Ons mailadres is: TheGlowofBeauty@gmail.com (de hoofdletters zijn niet essentieel)

Xx Anniek

Geef een reactie

